قهرمانی چندان دور نیست

یاسین حسن زاده ، نائب قهرمان دومین دوره مسابقات نونهالان آسیا گفت : میخواهم بدانند قهرمانی چندان دور نیست و فقط اراده و پشتکار میخواهد و اگر سختی ها را تحمل کنیم قهرمانی هم نزدیک است و با نزدیک شدن به خدا و توکل به او میشود به نتیجه ی دلخواه رسید .

کد مطلب: ۶۳۲۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

یاسین حسن زاده در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان،گفت: اولین بار با دیدن تمرینات ورزش تکواندو به آن علاقه مند شدم و از حدود شش سالگی به این ورزش پرداختم و طی این 8 سالی که این ورزش را انتخاب کردم مدت دو سال است که با حمایت پدر ، ماد و خواهر خود آن را به صورت حرفه ای دنبال میکنم.

وی در ادامه افزود:با دنبال کردن این ورزش به صورت حرفه ای توانستم مدال طلا و نقره ی آسیایی و کشوری را کسب کنم.

یاسین حسن زاده همچنین گفت: با کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات کشوری در دوره ی گذشته مجوز ورود و شرکت در دومین دوره مسابقات آسیایی را بدست آوردم .

یاسین حسن زاده ، نائب قهرمان دومین دوره مسابقات نوهالان آسیا در پاسخ به سوال خبرنگار پانا که : " برای هم سن و سالان خودت چه توصیه ای داری؟" پاسخ داد : " میخواهم بدانند قهرمانی چندان دور نیست و فقط اراده و پشتکار میخواهد و اگر سختی ها را تحمل کنیم قهرمانی هم نزدیک است و با نزدیک شدن به خدا و توکل به او میشود به نتیجه ی دلخواه رسید . "

حسن زاده هچنین افزود: موفقیت خود را مدیون توکل به خدا و حمایت خانواده ام هستم و از مربیان پایه خود و مربیان و کادر فنی تیم ملی نیز بخاطر همراهی و حمایت در رسیدن به این مقام قدردانی میکنم . و سعی خواهم کرد بعد از این خود را برای مسابقات جهانی و انتخابی آن که در خانه تکواندو تهران برگزار خواهد شد آماده نمایم .

قهرمان 14 ساله ی گیلانی ، جایگاه ورزش و درس را در یک درجه از اهمیت دانست و اضافه کرد :که دوست ندارد هیچوقت مجبور شود یکی از این دو را انتخاب کند چرا که انتخاب بین درس و ورزش برایش سخت است و حالا که بعد از یک ماه و نیم دوری از خانه و خانواده و درس و مدرسه در موعد امتحانات از مسابقات بازگشته تمام تلاشش را میکند که امتحانات را به بهترین نحو و با بالاترین نمره پشت سر بگذارد .

وی همچنین به عنوان یک ورزشکار انتظار دارد که امکانات ورزشی و فضای باز بیشتری برای ورزشکاران همشهریش فراهم شود .

او در پایان از همه ی مردم ایران و گیلان که همیشه از او واز تیم ملی در دستیابی مقتدرانه به نتایج ارزشمند حمایت کرده اند تشکر و قدر دانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار