استاندار کردستان:

مشارکت در جشن گلریزان زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده ها است

استاندار کردستان گفت: همه باید با مشارکت در برگزاری جشن گلریزان زمینه بازگشت زندانیان جرائم غیر عمد را به آغوش خانواده هایشان فراهم کنیم.

کد مطلب: ۶۳۱۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در مراسم جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور مردم و همراهی انها منجر به دلگرمی ستاد دیه در راستای انجام بهتر فعالیت‌های مربوط به زندانیان خواهد شد و انرژی تلاش و فعالیت را در نیروهای این ستاد افزایش می‌دهد.

وی افزود: با اشاره به اینکه همه ما روزها و شبهایمان را به راحتی می‌گذرانیم درحالیکه شاید همسایه و همنوعمان دچار مشکلی باشد که چشم انتظار کمک باشد،

زاهدی تصریح کرد: تلاش برای کمک به افراد نیازمند از سوی خیرین امری ستودنی و قابل تقدیر است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در جانعه ما عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا جرم اتفاق بیفتد اما بسیاری از زندانیان به صورت عیرعمد جرمی مرتکب شده‌اند که نیازمند کمک و یاری مردم و همنوعانشان هستند.

زاهدی ابراز داشت: حضور مردم در مراسم جشن گلریزان منجر به دلگرمی ستاد دیه و همچنین خانواده زندانیان جرائم غیرعمد خواهد شد.

استاندار کردستان همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پخش کلیپی از خانواده و فرزندان زندانیان جرائم غیرعمد که در این مراسم پخش شد، یادآور شد: نگاه کودکان این کلیپ نگاه ویژه‌ای بود چراکه هیچ اینده‌ای را نمیتوانند برای خود تصو کنند زمانیکه پدر خود را پشت میله‌های زندان دیده باشند.

زاهدی بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که همه ما یک مسئولیت اجتماعی در قبال همنوعانمان داریم و کسی بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشد در اثر بی‌اطلاعی و ناآگاهی و غیرعمد به زندان افتاده است و باید به وی کمک شود تا به آغوش خانواده‌اش باز گردد.

وی اضافه کرد: همه ما باید یک نگاه انسانی به زندانیان داشته باشیم چه برسد به اینکه کسی غیر عمد مرتکب جرم شده باشد.

استاندار کردستان گفت: همه ما با جرم مخالفیم ولی با مجرمی که مرتکب جرم شده مخالف نیستیم و باید تلاش کنیم تا فرد مرتکب جرم اصلاح شود و به آغوش خانواده و جامعه برگردد.

وی در پایان اضافه کرد: هرکسی که کمک کند خداوند به او پاداش نیکو خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار