برگزاری مراسم تجلیل از اسوه های تلاش درآموزش و پرورش زاوه

آیین تجلیل از اسوه های تلاش در اموزش و پرورش شهرستان زاوه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۰۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی؛ آیین تجلیل از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان در قالب اسوه ها ی تلاش و منتخبین طرح و برنامه های آموزش ابتدایی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش با حضور معاونت آموزش ابتدایی اداره کل ، رییس اداره عشایر آموزش ابتدایی اداره کل ، فرماندار ،ریاست اداره ،معاونین ، معلمین و دانش آموزان بر گزار شد.

ابو الحسن معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به ماه نزول قر آن گفت: بسیاری از مفسران قرآنی بر این باورند که آیات قرآن از لحاظ موضوعی به چهار دسته تقسیم می شوند ، اعتقادی، اخلاقی ، حقوقی و عبادی که در بین این چهاردسته تعداد آیات اعتقادی نسبت به بقیه بیشتر است.

وی افزود: خداوند عبادتی را دوست دارد که از سر اعتقاد باشد جون اگر اعتقاد درست باشد اخلاق نیکو و حقوق متعالی را به همراه می آورد

حقیقی گفت: باتوجه به شعار آموزش وپرورش که سنگ بنای تربیت ، تربیت اخلاقیست باید تربیت فرزندان و دانش اموزان برمبنای اخلاق بر گرفته از قران ، که همانا کتابی از جنس نور است صورت پذیرد.

وی در ادامه به تشریح دو الگوی کیفیت بخشی به فعالیتهاو عدالت آموزشی که از سند تحول بنیادین گرفته شده پرداخت.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان زاوه ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فضیلت ابراز داشتند: این مراسم به پاس زحمات همکاران فرهیخته فرهنگی و دانش آموزان عزیز که نگین این مراسم می باشند صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار