امور اداری یکی از مهم ترین بخش های یک سازمان و نهاد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه رئیس امور اداری اداره کل گفت: امور اداری بدون تردید یکی از مهم ترین بخش های یک سازمان و نهاد است .

کد مطلب: ۶۳۰۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین، ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای توجه به خود و پرورش خصایص نیکو دانست و اظهار کرد: امور اداری و کارگزینی عهده دار بخش های مهمی در سازمان هاست .

وی امور اداری را مرجع مهمی برای ارزیابی و تعریف درست در آموزش و پرورش عنوان کرد و خاطر نشان نمود: در بسیاری از موارد و امور، بخشی از کار به اداره امور اداری بر می گردد .

نخعی با اشاره به اینکه امور اداری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مجموع از نظر عملکرد و رضایت ارباب رجوع نمره ی خوب وقابل قبولی را کسب نموده تصریح کرد: امیدوارم در سایه تلاش و همدلی با مدیریت جدید شاهد تقویت نقاط مثبت و رفع نقایص باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید براین که تغییر وضع موجود و نگاه به آینده از مولفه های جابه جایی افراد است بیان کرد: جابه جایی افراد در سیستم سازمانی در خوشبینانه ترین حالت حفظ شرایط موجود و در مرحله ی بعدی به منظور کار بهتر و یک گام به جلو خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه و مسولانه غلامعلی کیخایی و تدبیر و برنامه ریزی های وی، تعامل و همفکری، احترام به یکدیگر در فضای اداری، دوستی در مسئولیت ها، تحمل، سعه صدر، انعطاف پذیری، خوشرویی و پذیرش انتقاد را از مولفه های مهم کاری دانست .

گفتنی است در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های غلامعلی کیخایی ، حسین محبی به عنوان رئیس اداره امور اداری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان معرفی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار