فرماندار شهرستان سرعین خبرداد:

آمادگی سرعین برای استقبال از میهمانان عید سعید فطر

فرماندار شهرستان سرعین از تدارک ۱۷ برنامه برای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۹۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، عاطف ناصری درجلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین اظهارداشت: باید تمامی اعضای اعضا خدمات سفر شهرستان برای استقبال از میهمانان عید سعید فطر همکاری لازم را داشته و از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران برخوردار باشند .

وی با اشاره به لزوم آمادگی و استقبال مناسب از میهمانان و گردشگران در ایام عید سعید فطر گفت: شهرستان سرعین با داشتن موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مساعد پذیرای میهمانان زیادی از جای جای ایران اسلامی است که امیدواریم با اتخاذ تمهیدات لازم بتوانیم میزبانشایسته‌ایدر این دور از سفرها برای مسافران و گردشکران باشیم .

ناصری با تاکید بر اینکه برای جذب گردشگر در سطح شهرستان باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری تمام تلاش و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا هم شهرستان به نحو مطلوب معرفی شود و هم اینکه بتوان درآمدزایی بالایی با جذب گردشگر در شهرستان ایجاد کرد .

فرماندار شهرستان سرعین از تدارک ۱۷ برنامه برای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد و افزود: امسال برنامه‌های مختلفی برای میزبانی و استقبال ازمسافران و گردشگران عید سعید فطر در نظر داریم که امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را به شکل مطلوبی به مرحله اجرا برسانیم .

ناصری با تاکید بر آمادگی تمامی اماکن و مراکز خدمات‌رسان در شهرستان بیان کرد: باید تمامی مراکز گردشگری و هتل‌ها و رستوران‌ها از آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران برخوردار باشند و با خدمات‌رسانی مناسب و شایسته به میهمانان و مسافران در این ایام زمینه افزایش ماندگاری آنها را در شهرستان فراهم اورند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار