آموزش و پرورش‌ استان از ادارات پیشرو در زمینه مستندسازی املاک است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حوزه مستندسازی اموال غیرمنقول باهمکاری سازمان ثبت اسناد و املاک توفیق بسیارخوبی داشته است.

کد مطلب: ۶۲۹۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی ، علیرضا کاظمی در جلسه ستاد مستندسازی اموال غیرمنقول این سازمان که روز پنجشنبه باحضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه های دولتی ست که بیشترین املاک منقول و غیرمنقول را در بین دستگاه های اجرایی در اختیار دارد و تشکیل ستاد مستندسازی که با قدرت کار خود را انجام دهد می تواند به ما در زمینه رفع دغدغه های این بخش کمک شایانی نماید.
وی افزود: آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حوزه مستندسازی اموال غیرمنقول باهمکاری سازمان ثبت اسناد و املاک توفیق بسیارخوبی داشته است و خوشحالیم که با این تعامل گام های خوبی برای حفظ و حراست از اموال دولتی برداشته شده است.
رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی هم در این جلسه اظهار داشت: برای رفع مشکلات مستندسازی املاک در ادارات کل و زیرمجموعه آن ها کارگروه های مشترکی را تشکیل دادیم که با تشکیل این بخش در آموزش و پرورش خراسان رضوی می توانیم در راستای رفع مشکلات گام های خوبی برداریم.
وی افزود: آموزش و پرورش‌ در استان از ادارات پیشرو در زمینه مستندسازی املاک است و مجموعه اداره کل ثبت استان این آمادگی را دارد تا با همکاری نزدیک و تعامل مطلوب با این سازمان برای رشد صدور سند مالکیت برای املاک این اداره کل اقدام کند.
تقی زاده رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش‌و پرورش خراسان رضوی هم در این جلسه بااشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این حوزه اظهار داشت: نزدیک به هشت هزار متر ، آمار دقیق املاک آموزش و پرورش استان است که درصد قابل توجهی از آن ها دارای سند هستند.
وی افزود: از حیث تعداد سند املاک در اختیار ، آموزش و پرورش خراسان رضوی در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور دارای بیشترین املاک دارای سند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار