ترویج خود اشتغالی در کارگاه خود اتکایی دبیرستان حضرت مهدی

دیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد وجود کارگاه خود اتکایی را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ خود اشتغالی و کارآفرینی میان دانش اموزان دانست.

کد مطلب: ۶۲۸۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی؛ محسن روحانی نیا در بازدید از کارگاه خود اتکایی دبیرستان دوره اول پسرانه شاهد حضرت مهدی (عج) وجود چنین مراکزی را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ خود اشتغالی و کارآفرینی میان دانش اموزان دانست.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد افزود: در راستای اجرای طرح مدرسه یار، شایسته است مدارس مجاور این آموزشگاه از آموزش های خلاقانه و اشتغال محور کارگاه خود اتکایی بهره مند شوند.
این مقام مسئول پیشنهاد ساخت هدایا و تندیسهای مورد استفاده مدارس را در این کارگاه مطرح کرد.
مدیر دبیرستان شاهد حضرت مهدی (عج) در این کارگاه خط تولید رحل قرآن با همت استاد کار و دانش آموزان راه اندازی شده است و تا کنون 250 سفارش از بنیاد شهید دریافت کرده ایم.
علیرضا یعقوبی بیان کرد: ما در این کارگاه قابلیت بهره برداری مجدد میزهای چوبی اسقاطی را توسط دانش آموزان تعلیم دیده در این دبیرستان داریم .
محمد بلوچی دبیر کار و فن آوری شاهد حضرت مهدی (عج) گفت: به زودی در این کارگاه آموزش سفال گری نیز راه اندازی می شود. وی افزود: هدف ما آشنایی دانش آموزان با مشاغل و حرف گوناگون و مقدمه سازی برای خود اشتغالی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار