مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان:

آموزش ابتدایی، پایه گذار عزت و کرامت نفس در نهاد دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در جلسه ی مدیران دوره ابتدایی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی گفت: آموزش ابتدایی، پایه گذار عزت و کرامت نفس در نهاد دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۲۸۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،سرور اسکندری بیان داشت: تبادل تجربیات و نظرات، مهمترین هدف برگزاری جلسات مدیران است و همان طور که همه می دانند حساسیت دوره ابتدایی بر کسی پوشیده نیست .

وی اظهار داشت: در فصل ثبت نام رعایت حال اولیا و مراجعان بسیار ضروری است و به دلیل افزایش جمعیت و مهاجر پذیر بودن حوزه ناحیه یک متأسفانه با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم و از سوی دیگر در دوره ابتدایی با کمبود نیروی انسانی مواجهیم که ناحیه در حال تلاش برای به حد اقل رساندن این مشکلات و جلب رضایت اولیا می باشد .

اسکندری گفت: یک مدیر موفق مدیری است که به شفاف سازی اعتقاد داشته باشد و بر این باور باشد که مشارکت طلبی و مشارکت جویی می تواند در رفع مشکلات مدارس بسیار تاثیر گذار باشد .

سرور اسکندری مدیر موفق را مدیری دانست که بتواند به همه جوانب شخصیتی آموزش و پرورش دانش آموز توجه کند و افزود: در فضاهای مجازی مراقب اطلاع رسانی ها باشیم و هر مطلبی را انتشار ندهیم و آنچه در فضاهای مجازی به عنوان سند 2030 منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست و لازم است همه ی ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت در این خصوص مطالعه بیشتری داشته باشیم، آگاهی کسب کنیم و به دیگران آگاهی دهیم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان تصریح کرد: پایه اول ابتدایی تاثیر زیادی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارد و از مدیران انتظار می رود بهترین ها را برای تدریس در این پایه انتخاب کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار