جلسه ستاد سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در ناحیه3کرج برگزار شد

خبرگزاری پانا : مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج در جلسه ستاد ارتحال امام خميني(ره) گفت : نقش امام(ره) درهدایت و پیروزی انقلاب در قرن اخیر بی بدیل است .

کد مطلب: ۶۲۸۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ؛ جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در ناحیه3کرج برگزار شد . در این جلسه رستمی مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی را تبریک گفته و با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه 29اردیبهشت گفت: حضور بیش از73 درصدی مردم در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری درانتخابات 29 اردیبهشت نشان مقبولیت نظام و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج در ادامه به بخشی از برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) دراین ناحیه اشاره و گفت: با توجه به اینکه امسال سالگرد ارتحال با ماه مبارک رمضان مصادف شده برنامه‌های از سوی این ناحیه و مدارس در جهت حضور در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و نشر افکار و اندیشه‌های بلند حضرت امام(ره) انجام خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه نقش امام(ره) درهدایت وپیروزی انقلاب در قرن اخیر بی بدیل است یادآورشد: ‌امنیت، آزادی،‌ استقلال،‌ ارتقاء وپیشرفتی که امروز در نظام جمهوری اسلامی از آن برخورداریم مدیون اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده و باید افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) برای نسل‌های نوجوان و جوان امروزین تبیین تا آینده کشور تضمین گردد.

مدیرآموزش وپرورش ناحیه3کرج تصریح کرد:بعد از ارتحال حضرت امام(ره) فرزند صالح وخلف ایشان با رهبری مدبرانه و داهیانه خود کشتی انقلاب را به درستی رهنمون وهدایت فرمودند .

وی درادامه از اعزام تعداد هشت کاروان متشکل از معلمان و دانش آموزان ، جهت زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) در 14 خرداد خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار