تکریم ارباب رجوع در آموزش و پرورش ضروری است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ساوه گفت: تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب در آموزش و پرورش ضروری است.

کد مطلب: ۶۲۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، احمد خانلو در جلسه تعيين سهميه ثبت نام دبيرستان هاي دخترانه در پايه دهم ساوه افزود: هماهنگي و تعامل سازنده مديران با اداره و برخورد مناسب با ارباب رجوع در فصل ثبت نام موجب كاهش مشكلات و تنش ها خواهد شد.

وی خدمت به مردم و ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت را، مهمترین رسالت کارکنان ستادی برشمرد و ادامه داد: باید از تمام ظرفیت ها برای خدمت صادقانه به مردم و ارتقای جایگاه استفاده کرد .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ساوه بیان کرد: آموزش و پرورش با هدف توسعه متوازن هدایت تحصیلی، کارآفرینی، مهارت آموزی و اشتغال فارغ التحصیلان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش تلاش می کند تا به خوداتکایی هنرستان ها و اشتغال فارغ التحصیلان کمک کند .

احمد خانلو تلاش چشمگیر و پیگیری مستمر را لازمه توفیق درشاخص های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: کارکنان اداری باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم به دنبال تحقق اهداف کلان تعلیم و تربیت گام بردارند .

در اين جلسه هماهنگي لازم جهت ثبت نام دانش آموزان پايه دهم با توجه به توافق هاي مربوطه با اداره كل آموزش و پرورش استان مرکزی و لزوم توسعه رشته هاي فني و حرفه اي و كاردانش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

همچنين تعيين سهميه ثبت نامي دبيرستان هاي دخترانه با توجه به محدوديت هاي موجود و توقف توسعه رشته تجربي نيز از موارد مورد بحث در اين جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار