رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه:

قیمت 93 کالای خوراکی و غیرخوراکی در اشنویه پایش شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: در ماه گذشته در مجموع قیمت 93 کالا اهم از 47 کالای خوراکی و 46 کالای غیرخوراکی در اشنویه پایش شد.

کد مطلب: ۶۲۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، ابوبکر یوسفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه با اشاره به عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه بیان کرد: در این مدت در حوزه بازرگانی داخلی در راستای رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار انواع کالاها و خدمات، اقدام به بررسی تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شد.

وی تصریح کرد: این اقلام شامل اقلام پروتئینی، میوه و مرکبات، حبوبات، کالاهای اساسی، لبنیات، روغن‌های خوراکی، نهاده‌های دامی و صیفی‌جات و 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک، آهن آلات، مصالح ساختمانی، روغن موتور، لوازم خانگی، کود و سم و لوازم التحریر بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: از سوی دیگر در اردیبهشت ماه تعداد 10 فقره پروانه کسب صنفی و تعداد 136 فقره اخطاریه شناسایی واحدهای فاقد پروانه کسب صادر شد.

وی با اشاره به عملکرد واحد آرد و نان گفت: در ماه گذشته تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی 148 مورد بوده که از این تعداد پنج مورد متخلف شناخته شده و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیون و هشت هزار ریال تشکیل شد.

یوسفی تصریح کرد: علاوه بر آن، بازدید از طرح‌های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس نیز از سایر اقدامات ماه گذشته در اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه بوده است.

به گفته وی، در این مدت تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی به 544 رسید که از این تعداد 17 واحد متخلف شناخته شد و پرونده تخلفاتی به ارزش سه میلیون و 104 هزار و 500 ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی به منظور صدور رای نهایی ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار