مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

کشف استعدادهای درخشان فیلم زمینه ورود به کار حرفه ای را فراهم می سازد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خلاقیت و نوآوری را یکی از اهداف جشنواره فیلم تبریز عنوان کرد و گفت: در این مسیر می توان با کشف استعدادهای درخشان زمینه ای برای ورود این افراد به کار حرفه ای فراهم سازیم.

کد مطلب: ۶۲۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور در نشست شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره فیلم تبریز با اشاره به نامگذاری این جشنواره، اظهار داشت: جشنواره فیلم تبریز با توجه به جایگاه، هویت و سابقه تاریخی این شهر به مانند جشنواره های مختلف و معتبر دنیا مثل جشنواره کن، برگرفته از نام تبریز است.

وی ادامه داد: برپایی جشنواره فیلم تبریز نخستین تجربه برای ما به شمار می رود که در آن تکیه ما بر توانمندی و سابقه اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره است تا شاهد غنای هر چه بیشتر در برپایی آن باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با موفقیت چشمگیر فیلم «ائو» و «حیوان»، اعتماد به نفس به جامعه فیلم استان بازگشته است که من هر دو موفقیت را خدمت جامعه فیلم استان تبریک می گویم و امیدوارم جشنواره فیلم تبریز فرصتی باشد تا خود را محک زده و آنالیز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم روزی جشنواره فیلم تبریز برند اعتباری برای این شهر باشد، گفت: برپایی هر چه بهتر این جشنواره سبب می شود تا همه برای مشارکت در برگزاری آن احساس مسئولیت کنند و جرقه ای برای حضور بخش های مختلف در برپایی آن باشد.

محمدپور با بیان اینکه باید خوداتکایی را در این جشنواره تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از عمده اهداف ما در برپایی جشنواره فیلم تبریز، تربیت شخصیت های مطرح استانی در سایه این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی احیای جایگاه تاریخی تبریز، خلاقیت و نوآوری را از دیگر اهداف این جشنواره دانسته و افزود: در این مسیر می توان با کشف استعدادهای درخشان زمینه ای برای ورود این افراد به کار حرفه ای فراهم سازیم.

گفتنی است فراخوان اصلی و فراخوان تندیس نخستین جشنواره فیلم تبریز در روزهای آینده منتشر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار