پانزدهمین سالگرد تاسیس پانا در تبریز گرامی داشته شد؛

علمی: پانا ابزار و دستگاه عملی آموزش و پرورش است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مراسم پانزدهمین سالگرد تاسیس پانا، این خبرگزاری را ابزار و دستگاه عملی آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۲۷۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در مراسم پانزدهمین تاسیس سالگرد پانا ضمن قدردانی از مدیریت فعال این خبرگزاری در چند ماه اخیر، از گسترش فعالیت های خبرگزاری در مدارس و شهرستان ها .ابراز خرسندی کرد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپروش استان افزود: پانا ذات تربیتی دارد نه حرفه ای. هدف ما این نیست که خبرنگار حرفه ای داشته باشیم و خبر ها را به صورت حرفه ای کار کنیم تا به عنوان خبرگزاری برتر شناخته شویم بلکه خبرگزاری پانا ابزار و دستگاه عملی آموزش و پرورش است .

علمی با اشاره به روز مقاومت گفت: روز مقاومت بعد از روز آزاد سازی خرمشهر است و برای آزاد سازی خرمشهر شهیدانی همچون جهان آرا و حسن باقری افشرد زحمات بسیاری کشیدند و ای کاش خبرنگاران پانا برای قدر دانی از زحمات رزمندگان وجانبازان به دیدار این عزیزان بروند و همچنان که شهید باقری افشرد نیز می گفتند افرادی که به دنبال موفقیت و برنامه ریزی هستند باید این اطلاعات برنامه های ما را 100 درصد بدانند .

وی ادامه داد: دانش آموزی که وارد پانا می شود اول باید اطلاعات خود را بیشتر کند و نظم آفرینی کند و مدیریت زمان داشته باشد و این را بداند که آفت نظم، اضطراب است و همچنین برای موفقیت تمر کز عامل خوبی است و یک خبرنگار نباید عجولانه کاری انجام دهد که سوژه دیگر رسانه ها شود و مطمئنا نظم آفرینی برنامه ریزی دقیقی در پی دارد .

علمی گفت: هرروز خود را آنالیز کنید و طوری عمل کنید که اگر کس دیگری بعد ازشما می آید سرگردان نشود و خارج از گود داخل گود را مدیریت نکنیم و همه را بیبنیم و کار گروهی انجام دهیم .

سرپرست خبرگزاری پانا آذربایجان شرقی در ادامه گفت: این خبر گزاری دارای سرویس های آموزشی، علمی، فرهنگی و هنری، آموزشی و ورزشی است.

بیتا غضنفر اقدم افزود: علاوه بر تربیت خبرنگار که رسالت اصلی پانا است در راستای افزایش کمیت و کیفیت اخبار نیز تلاش می کنیم و برای همین امر تعامل سازنده ای با دستگاه ها و ارگان های مختلف در استان داریم.

وی اضافه کرد: پانای استان فقط در تبریز متمرکز نیست بلکه خبرنگاران در شهرستان های استان نیز فعالیت شایانی دارند و در این راستا دوره های آموزشی اصول خبرنویسی در تبریز و برخی شهرستان ها برگزار شده است و به امید خدا در آینده نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

خبرنگار: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار