پیش دبستان دوره کلیدی برای یادگیری و تربیت است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست تخصصی توانمندسازی نیروی انسانی دوره پیش دبستانی گفت: پیش دبستان دوره کلیدی برای یادگیری و تربیت است.

کد مطلب: ۶۲۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در نشست تخصصی توانمند سازی نیروی انسانی دوره پیش دبستانی که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد؛ با تبریک خلق حماسه تاریخی توسط مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه، از تلاش و زحمات معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و استان تقدیر و تشکر کرد.

وی توانمند سازی مربیان پیش دبستان را بسیار ارزشمند و مبارک دانست و با بیان اینکه ارتقای توانایی های حرفه ای مربیان پیش دبستان یک ضرورت و اولویت است؛ گفت: در ورود این افراد به مراکز پیش دبستان باید ضوابط لازم و توانمندی های علمی و حرفه ای مربیان در نظر گرفته شود.

قربانی با اشاره به چالش های به کار گیری و جذب مربیان در مراکز پیش دبستانی، تصریح کرد: در نظر گرفتن حداقل شرایط و ضوابط برای جذب نیرو لازم می باشد چراکه هرچه مربیان توانمند، حرفه ای و آشنا به مسائل روانشاختی کودکان باشند؛ بهتر می توانند نوآموزان را برای ورود به دبستان مهیا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از دوره پیش دبستان به عنوان دوره کلیدی و پایه برای یادگیری و تربیت کودکان نام برد و بر غنا بخشی به محتوای و برنامه های دوره پیش دبستان توسط مسئولین و دست اندرکاران امر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار