همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی؛

30 نفر از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی قزوین تجلیل شدند

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، 30 نفر از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قزوین تجلیل شدند.

کد مطلب: ۶۲۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوين، نصرت الله علیرضایی در اين مراسم اظهار کرد: هم اکنون 135 مسئول روابط عمومی در دستگاه های اجرایی ،فرمانداری ها، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، بانک ها و شهرداری های استان و زیرمجموعه های آنها در سطح استان قزوین مشغول فعالیت هستند .

وی با اشاره به ملاک های انتخاب روابط عمومی های برتر،گفت: نظر و نگرش خانه مطبوعات در خصوص عملکرد روابط عمومی ها به نمایندگی از 129 رسانه استان و ارائه مستندات از سوی روابط عمومی ها از قبیل برگزاری نشست های خبری،فیلم معرفی سازمان،ارائه گزارش عملکرد دولت،تجلیل از خبرنگاران،سخنرانی مدیر کل دستگاه مربوط در تریبون نمازجمعه و ارسال جوابیه به نقدهای رسانه ها از محورهای این انتخاب بوده اند .

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین افزود: علاوه بر آن مکاتبه و اخذ مستندات دستگاه ها در 15 محور و شاخص اطلاع رسانی از دیگر محورهای ارزیابی عمومی های دستگاه های اجرایی بود .

دبیر شورای اطلاع رسانی استان افزود: ارزیابی روابط عمومی استانداری قزوین به عنوان مرجع اصلی تعامل و ساماندهی روابط عمومی های استان و در نهایت ارزیابی مدیران دستگاه هایی اجرائی از جمله ملاک های دیگر این انتخاب بوده اند .

علیرضایی با اشاره به اهداف برگزاری همایش تقدیر از روابط عمومی های برتر استان قزوین،گفت: افزایش تعامل سازنده با رسانه ها،سرعت و دقت در ارائه اخبار صحیح،شفاف سازی،پاسخ گوئی به نقدها و جلوگیری از تخریب دستاوردها و عملکرد دولت و همچنین رسیدگی به مطالبات مردم از دستگاه های اجرایی از جمله اهداف برگزاری این مراسم هستند .

وی در پایان گفت: این همایش با حضور فریدون همتی استاندار قزوین،دکتر حمید شکری خانقاه از اساتید به نام حوزه ارتباطات و جمعی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار