نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

فتح خرمشهر مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فتح خرمشهر مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر و الگویی کامل از پایبندی به آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۶۲۶۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر در اراک، افزود: در واقع فتح خرمشهر را اراده ملت ایران رقم زد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر نشان داد که خداوند متعال توفیقات خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزانی داشته و مصداق بارز آن نیز کلام امام خمینی (ره) بود که فرمود«خرمشهر را خدا آزاد کرد».

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: سوم خرداد یادآور جانفشانی و ایثار دلاور مردانی است با جان و دل از ایران اسلامی محافظت کردند.

محسن کریمی افزود: سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی و یکی از مهم ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: خرمشهر پس از ۵۷۸ روز توسط رزمندگان فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: تاریخ پرفراز و نشیب خرمشهر سرشار از حماسه های غرور آفرین و مقاومت دلیرمردانی است که با شوقی وصف ناپذیر، ماندگارترین لحظه های تاریخ را به نام خود و ایران در برگ های زرین تاریخ ثبت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار