آزادی خرمشهر مركز ثقل دوران دفاع مقدس است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش آذربایجان غربی گفت: آزادی خرمشهر مركز ثقل دوران دفاع مقدس است و در این روز اتفاق نادر و شكوهمندي رخ داد.

کد مطلب: ۶۲۶۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، قدرت الله قاسمی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که در دبیرستان احسان ناحیه یک ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: سوم خرداد در تاريخ دفاع مقدس جايگاه خاصي دارد و دوران دفاع مقدس را به دو بخش قبل و بعد از عمليات بيت المقدس تقسيم مي کند.

وی ایمان و اراده رزمندگان را دلیل پروزی در عملیات بین المقدس خواند و گفت: دشمنان در آن زمان بر این باور بودند که جمهوری اسلامی ایران با نیروهای ناهماهنگ و دستان خالی نمی توانند در مقابل آنان مقاومت کنند اما رزمندگان اسلام با اتکا بر اراده و ایمان و پذیرش وعده های پروردگار وارد میدان شده و پیروز شدند.


وی اضافه کرد: آزادسازي خرمشهر و عمليات بيت المقدس اوج همكاري سپاه و ارتش و نيروهاي مردمي را به رخ همگان كشيد.


معاون پرورشی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: اراده و ايمان در ايام دفاع مقدس ابزارهاي پيروزي در ايام دفاع مقدس بود كه امروز نيز بايد اين دو ابزار را براي موفقيت در زندگي شخصي در نظر داشته باشيم.

وی گقت: همراهي و همدلي ملت و عدم تكيه بر ابزار هاي مادي نيز از نمودها و دلايل پيروزي در جنگ تحميلي بود.


قاسمی تاکید کرد: دفاع مقدس گنجينه و ميراث فرهنگي و هويت ايرانيان است و با گراميداشت روزها و ايام دفاع مقدس با شهدايمان تجديد عهد مي كنيم .

قاسمی در پایان گفت: سوم خرداد ماه موجبات یاس و نا امیدی دشمنان و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت و مهمترین دلیل پیروزی و آزاد سازی خرمشهر و سایر عملیات ها اطلاعت از ولایت فقیه با هماهنگی و همکاری نیروهای نظامی و مردمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار