گفت و گو با بانوان ملی پوش درباره آرتور اویی:

نمایش شبیه دویدن است/«حمیده عباسعلی» را به «آرتورو اویی» دعوت می کنم

مریم طوسی و الناز کمپانی، قهرمانان دومیدانی ایران به تماشای نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» به کارگردانی «امیر دژاکام» در تالا حافظ تهران نشستند.

کد مطلب: ۶۲۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

مریم طوسی، پس از اجرای این نمایش در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، ضمن ابراز خرسندی ازتماشای این نمایش، گفت: «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» نمایشی خوب، پر محتوا و پر معنا بود که از دیدن آن لذت بردم و حتماً از خانواده ام خواهم خواست تا به دیدن این اثر بنشینند.

وی در ادامه، حمیده عباسعلی از ملی پوشان کاراته و فرنوش شیخی از ملی پوشان والیبال را به دیدن این اثر نمایشی دعوت کرده و در ادامه با اشاره به سختی های تولید یک اثر نمایشی، افزود: تولید نمایش از لحاظ سختی های موجود در آن به دو میدانی شبیه است و از این نظر نمی توان گفت که کدام یک سخت تر و کدام یک آسان تر است.

این ملی پوش دومیدانی، ورزش و فرهنگ را مهم ترین اجزای سازندۀ ملیت یک کشور دانسته و ادامه داد: تولید اثر نمایشی هم می تواند در این حوزه به ورزش و دومیدانی شبیه باشد.

طوسی در پایان با اشاره به این امر که برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شود، اظهار امیدواری کرد: امیدوارم بتوانم به هدفی که در ورزش در ذهن دارم برسم و همچنین آرزو می کنم که دوستان نمایشی نیز آن قدر پیشرفت کنند تا به تمام اهدافی که در سر می پرورانند، برسند.

الناز کمپانی:

در کودکی برای رسیدن به شهرت به بازیگری فکر می کردم

الناز کمپانی، دیگر ملی پوش و همچنین رکورددار دو میدانی 160 متر با مانع ایران، ضمن ابراز خرسندی از تماشای نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی»، گفت: تماشای یک اثر نمایشی میان هیاهوی ورزش حس خوبی به من داد و خوشحالم که توانستم در جمع هنرمندان به دیدن یک نمایش فاخر بنشینم.

وی در ادامه، ضمن تقدیر از ساخت موسیقی فاخر برای این نمایش و تأکید بر این امر که موسیقی «آرتورو اویی» در ذهن او خواهد ماند، افزود: طنز اجتماعی و سیاسی تئاتر می تواند بهترین شاخصۀ معرفی «آرتورواویی» به دیگران باشد، چرا که این اثر یک موضوع مهم مبتلی به جامعه را به مخاطب خود ارائه می کند.

کمپانی با اذعان به این امر که در کودکی همیشه به شهرت فکر می کرده است، ادامه داد: در کودکی برای رسیدن به شهرت همیشه به بازیگری فکر می کردم، اما وارد ورزش شدم.

این دوندۀ ملی پوش ایرانی در پایان، اظهار داشت: اولین هدف من شکستن دوبارۀ رکورد خودم در ماه آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار