عضو مرکز تخصصی نماز و کارشناس دینی رادیو در نطنز گفت:

فرهنگیان مهمترین نقش را در آینده دانش آموزان ایفا می کنند

جلسه گفتمان دینی با سخنرانی کاظمی ، عضو مرکز تخصصی نماز و کارشناس دینی رادیو در جمع فرهنگیان و اولیای دانش آموزان نطنز برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۳۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز کاظمی عضو مرکز تخصصی نماز و کارشناس دینی رادیو در جمع فرهنگیان و اولیای دانش آموزان گفت : با احترام به دانش آموز و فرزندان می توان از بروز بسیاری مشکلات و آسیب هایی که در کمین آنهاست جلوگیری کرد .

وی با اشاره به مشکلات دانش آموز و فرزندان که در محیط آموزشگاه، خانواده و فضای جامعه وجود دارد می بایست با هر دانش آموزی با روش خاصی رفتار نمود که بتوان با روحیه و اعتماد بنفس در او و اینکه او می تواند خواسته خود را بیان نماید در صدد راهنمایی و برطرف نمودن مشکلات به او کمک کرد .

ایشان از نقش تربیتی و مشاوره ای معلمان در محیط آموزشی نکاتی را بیان نمود و گفت : یک معلم می تواند یک مشاور خوبی باشد و اینکه دانش آموز احساس نماید کسی هست که به حرف های او گوش دهد و رابطه صمیمانه ای با آن داشته باشد بسیاری از انحرافاتی که از طریق دوستان و اطلاعات غلط به او می رسد جلوگیری می شود .

کاظمی دو دوره را از سخت ترین دوران زندگی نام برد. یکی از آن بدو تولد و دیگری بلوغ جنسی می باشد که هر فرد در سه بحران جسمی ، فکری و عاطفی با مشکلات و موانعی روبه رو می شود که با کمک مشاورین و معلمین آگاه می توان به سلامت از آنها عبور کند.

وی در ادامه گفت : مشکلات پیش روی دانش آموز در قرن ۲۱ وجود فضای های مجازی و ماهواره است و آموزش منهای عشق تربیت سوز است نه تربیت ساز .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار