به مناسبت هفته جوان :

برگزاری جشنواره نشاط و امید در فردیس و تجلیل از خانواده های شهدا

دوشنبه 25 اردیبهشت ماه جشنواره نشاط و امید با حضور مسئولین استان و شهرستان وجمعی از هیئات ورزشی، جوانان و نخبگان شهرستان فردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۳۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ؛ در این مراسم طبق ابلاغ وزارت ورزش و جوانان و بمناسبت هفته جوان به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس و مسئول سازمان مردم نهاد حامیان جوانان مستعد البرز جشنواره نشاط و امید در سالن فرهنگسرای ولایت اداره ارشاد اسلامی شهرستان و با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، فرماندار، رؤسای برخی ادارات، جمعی از خانواده های شهدا، هیئات ورزشی، جوانان و نخبگان شهرستان فردیس برگزار شد .

در بخشی از این مراسم معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه جشنواره نشاط و امید با حضور حداکثری جوانان و با هدف تجلیل از نخبگان و جوانان شایسته در سراسر کشور برگزار می شود گفت: به همت و تلاش جوانان استان و کسب افتخارات در حوزه های مختلف ، البرز یکی از برترین استان های کشور در حوزه جوانان است که امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری جوانان بویژه رأی اولی ها پای صندوق های رأی باشیم.

قدرت الله شمیرانی ضمن تشریح عملکرد دولت بویژه در حوزه جوانان اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه در بکارگیری سازمان های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف داشته و در این راستا تعداد سازمان های مردم نهاد در استان البرز از 5 به 144 واحد و در کل کشور به 40 برابر متعداد اولیه افزایش یافت.

وی همچنین از احیاء سازمان ملی امور جوانان در کشور خبر داد.

در بخش دیگری از این همایش فرماندار فردیس به مسئولیت خطیر جوانان در این برهه از تاریخ کشور اشاره کرد و افزود: همه ما آرامش و آسایش کنونی کشور را مدیون ایثارگری ها و جانبازی های جوانانی هستیم که جان خود را برای حراست از کشور فدا کردند اما جوانان کنونی مسئولیتی به مراتب سنگین تر از جوانان دیروز در حوزه توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور داشته و پیشرفت کشور در گرو همت والا، هوشمندی و تلاش و پشتکار جوانان است.

حمید احدی همچنین به هجمه دیگر کشورها برای دخالت در کشورمان اشاره کرد و گفت: در این دوره حساس سیاسی کشور نباید فریب ظاهر دلسوزانه و فریبکارانه برخی افراد و کشورهای دنیار را بخوریم. تعامل با سایر کشورها باید هوشمندانه و با اولویت منافع ملی صورت گیرد و آنهایی که سعی دارند با تفرقه افکنی حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند که باید در مقابل آنها آگاهانه عمل کنیم .

گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای حرکات نمایشی توسط ورزشکاران رشته ژیمناستیک، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، اجرای سرود توسط گروه هنرمندان ناشنوای آوای دستان، موسیقی سنتی و ...، از 9 خانواده شهدای ورزشکار و مدافع حرم و 6 تن از ورزشکاران مدال آور برون مرزی و نخبه علمی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار