سرگروه درس زبان انگلیسی متوسطه اول رودان در گفت و گو با پانا:

نخستین المپیاد زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان پایه نهم دررودان برگزارشد

سرگروه درس زبان انگلیسی متوسطه اول رودان گفت: نخستین المپیاد زبان انگلیسی ویژه پایه نهم در راستای برنامه عملیاتی گروه درسی و رویکرد ارتباطی آموزش زبان انگلیسی در رودان برگزارشد.

کد مطلب: ۶۲۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد

امیرعلی روشی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: با تلاش گروه درسی زبان انگلیسی متوسطه اول شهرستان رودان، نخستین المپیاد زبان انگلیسی ویژه پایه نهم در راستای برنامه عملیاتی گروه درسی و رویکرد ارتباطی آموزش زبان انگلیسی، در دو مرحله برگزار شد.

وی ایجاد رقابت بین دانش آموزان را یکی از اهداف برگزاری این آزمون دانست و افزود: آشنایی دانش آموزان پایه نهم با سوالات تستی(چهار گزینه ای) و آماده سازی آنها برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، نمونه، علاقه در زبان آموزان و سنجشِ دانشِ زبان انگلیسی است.

روشی عنوان کرد: مرحله اول این المپیاد در تاریخ چهارشنبه 23 فروردین 96 در تمام مدارس شهر و روستا(۵۴ مدرسه دختر و پسر) برگزار شد که سهم مدارس پسرانه ۳۱ مدرسه و مدارس دخترانه ۲۳ مدرسه بود و پس از پایان این مرحله در مدارس، اسامی نفرات برتر(اول تا سوم) هر آموزشگاه توسط مدیر، به کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی ارسال شد.

سرگروه درس زبان انگلیسی متوسطه اول رودان افزود: مرحله دوم و پایانی المپیاد زبان انگلیسی در تاریخ شنبه 9 اردیبهشت بود که با رقابت بین نفرات اول تا سوم ۵۲ مدرسه دختر و پسر حوزه شهر و روستا و با حضور ۱۶۳ دانش آموز دختر و پسر و در سه حوزه برگزار شد که زهرا وطن خواه و فاطمه نظر نژاد از آموزشگاه نمونه دولتی فدک و سپیده توانایی از آموزشگاه حجاب رتبه اول تا سوم این المپیاد را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: جوایز شامل سه بخش می باشد که تقدیم زبان آموزان عزیز خواهد شد که در بخش اول؛ رتبه اول مبلغ 500 هزار ریال، رتبه دوم 300 هزار ریال و رتبه سوم 200 هزار ریال و در بخش دوم؛ به 20 نفر برتر هر کدام یک نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی کتاب پایه ی دهم جهت استفاده برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اهداء شد.

سرگروه درس زبان انگلیسی متوسطه اول رودان گفت: بخش سوم المپباد زبان انگلیسی؛ چهل نفر برتر این المپیاد می توانند با مراجعه حضوری در آموزشگاه گویش برتر رودان و ثبت نام رایگان برای یک ترم، کتاب پایه دهم زبان انگلیسی را به صورت رایگان آموزش ببینند که هدف از این طرح، تربیت همیاران دبیر زبان انگلیسی پایه دهم برای سال تحصیلی جدید و زمان اهداء جوایز و ثبت نام رایگان برای این کتاب دوشنبه 25 اردیبهشت 96 تا چهارشنبه 27 اردیبهشت 96، هر بعد از ظهر از ساعت 17 تا 20 می باشد .

روشی خاطرنشان کرد: از سرپرست محترم اداره آموزش و پرورش جناب آقای نادر صفایی و آقای بهروز صابری کارشناس مسؤل تکنولوژی آموزشی و گروه های آموزشی، بابت همکاری صمیمانه در برگزاری المپیاد تشکر می کنیم و همچنین از همه همکاران خوبم مخصوصا خانم فاطمه صفرپور و معصومه زاهدی که در برگزاری مرحله دوم همکاری داشتند صمیمانه تشکر می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار