ریزش آوار در قزوین یک کارگر را مصدوم کرد

ریزش ناگهانی دیوار محل گودبرداری موجب مصدومیت و گرفتار شدن یک کارگر در زیر آوار شد.

کد مطلب: ۶۲۲۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قزوین به نقل از سازمان آتش نشانی قزوین، اصغر چگینی اظهار کرد: پس از اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان‌، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره پنج پونک و 2 شهید بابایی را در ساعت 11:01 دقیقه روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری به محل حادثه واقع در بلوار نخبگان اعزام کرد.

وی گفت: در جریان این حادثه یکی از کارگران در قسمت شرقی این محل مشغول کار در مسیر انشعابات لوله‌های آب و فاضلاب مجاور محل گودبرداری بوده که ناگهان بخشی از دیواره خاکی کناری این قسمت تخریب شده و قسمتی از بدن کارگر در زیر خاک مدفون می‌شود.

رئیس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره با اینکه کارگر مذکور توسط ساکنان قبل از رسیدن آتش‌نشانان از زیر آوار خارج شده بود، یادآور شد: این کارگر حدوداً 400 ساله تنها مصدوم این حادثه بوده که با همکاری آتش‌نشانان اعزامی به سطح زمین انتقال داده شد.

چگینی گفت: این کارگر به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه سر و گردن برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی به حاضران‌، مأموریت خود را به پایان رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار