رئیس پلیس آگاهی قزوين:

کلاهبردار 1 میلیارد و 200 میلیون ريالی در قزوين دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان قزوين گفت: فردی که با ادعای داشتن نفوذ در سازمان‌ها و ادارات ، قصد انجام امورات اداری و قضائی را داشت شناسايی و دستگير شد.

کد مطلب: ۶۲۲۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در قزوین اظهار کرد: به دنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی استان قزوین و اعلام شکایت از یک کلاهبردار که خود را فردی با نفوذ معرفی و با استفاده از روابط عمومی قوی کلاهبرداری می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس آگاهی مشخص شد، فردی با معرفی خود به عنوان فردی بانفوذ در ادارات و سازمان‌ها از اشخاص، اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای پرونده‌های متعدد در دادسرا بوده و از سال 94 متواری بوده است.

مرادی عنوان کرد: متهم در این پرونده با وعده انجام امور اداری و قضائی با واسطه افراد بانفوذ از یک خانم وجه نقد به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری کرده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار