مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی:

افزایش 9 درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در سال 95 مجموع کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان شمالی حدود 40 میلیارد تومان بود، که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9 درصد داشته است.

کد مطلب: ۶۲۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، عباس اهرابی افزود: جشن عاطفه ها ونیکوکاری، اطعام نیازمندان، صدقات، مراکز نیکوکاری، زکات،اطعام حسینی،طرح اکرام ومحسنین از طرح های مشارکتی کمیته امداد خراسان شمالی به شمار می روند که با مساعدت و کمک خیران نیکوکار به اجرا در می آیند.

وی با بیان اینکه افزایش اعتماد عمومی و خدمت‌رسانی بی‌منت به محرومان از جمله اهداف این نهاد است،گفت: در سال 95 مجموع کمک‌های مردمی به کمیته امداد حدود 40 میلیارد تومان بود، که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9 درصد داشته است.

اهرابی با بیان اینکه این کمک ها برای درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل مددجویان هزینه شده است ، یادآور شد: هم اکنون حدود 32 هزار خانواده محروم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت های مردمی برای رفع مشکلات نیازمندان با این نهاد، طی سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است، مطرح کرد: با افزایش کمک های مردمی به این نهاد صف انتظار نیازمندان برای دریافت کمک هزینه جهیزیه و وام قرض الحسنه ضروری در سال ۹۵ به صفر رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد استان یادآور شد: بیش از 32 میلیارد ریال از مجموع کمک های اهدا شده، در قالب صدقات بوده است.

اهرابی تاکید کرد: همچنین کشاورزان خیر استان خراسان شمالی، بیش از 9 میلیارد و700 میلیون تومان زکات به صورت نقد و غیرنقد به این نهاد پرداخت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مابقی کمک های مردمی در سال گذشته طی اجرای برنامه و طرح های همچون عاطفه ها، احسان حسینی، قربانی، اطعام نیازمندان،اکرام ایتام وجشن نبکوکاری کمک شده است.

اهرابی در پایان خاطر نشان کرد: با افزایش اعتماد عمومی نسبت به فعالیت های کمیته امداد، شاهد تحقق 156 درصد از برنامه های مشارکتی کمیته امدادخراسان شمالی در سال 95 بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار