رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

با جان و دل از فرزند ورامین حمایت می‌کنیم

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: با جان و دل از فرزند ورامین که قهرمان کشور شد حمایت می‌کنیم.

کد مطلب: ۶۲۱۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ابراهیم شیرکوند، رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین، در دیدار ریحانه آرانی، نوجوان قهرمان کشوری رشته پرتاب چکش، اظهار داشت: متأسفانه ورزش شهرستان در بن بست مالی و اعتباری قرار گرفته که نتوانسته‌ایم از قهرمانان ورامینی در مسابقات استانی و کشوری حمایت شایسته ای داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: با این حال، تمام توان خود را جهت موفقیت قهرمانان ورامینی در رده‌های ملی و آسیایی، به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه با جان و دل از ریحانه آرانی فرزند ورامین حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: اخیراً پیگیری‌هایی نیز در خصوص حمایت از آرانی و دیگر قهرمانان ورزشی منطقه از طریق مراجع استانی و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و ما بی صبرانه منتظر تأمین اعتبارات نامبرده جهت حمایت از قهرمانان ورزشی هستیم.

شیرکوند در این دیدار خطاب به والدین قهرمان ورامین در کشور، اضافه کرد: ما در همین شرایط نیز ریحانه آرانی را تنها نگذاشته و این قهرمان ملی می‌تواند با توسل به شهدای والامقام انقلاب و مدافع حرم، موفقیت خود را در مسابقات آسیایی بانکوک تایلند، تضمین کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: قهرمانی ریحانه آرانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و حضور وی در عرصه آسیایی، باعث افتخار جامعه ورزشی شهرستان بوده و مربی وی نیز قابلیت کسب مدال طلای مسابقات آسیایی کشور تایلند در آخر ماه جاری را در او دیده است.

شایان ذکر است ریحانه آرانی به مربی گری جمشید بختیاری قهرمان پیشکسوت رشته دو و میدانی کشور، در اواخر ماه جاری راهی مسابقات دو و میدانی آسیایی بانکوک تایلند شده و با روحیه بالا و توانایی‌های استثنایی جسمانی خود، قصد کسب مدال طلای این مسابقات را دارد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار