شهردار قزوين:

594 نفر از کارکنان شهرداري قزوين تبديل وضعيت و استخدام مي‌شوند

شهردار قزوین گفت: گفت: بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده شهرداري از سازمان شهرداري‌ها و دهياري هاي کشور و تصويب نمودار سازماني جديد شهرداري، 433 نفر در شهرداري و سازمان‌هاي وابسته و 161 نفر در سازمان آتش نشاني شهرداري تبديل وضعيت به استخدام پيماني مي‌شوند.

کد مطلب: ۶۲۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قزوین، مسعود نصرتي با تاکيد بر اينکه استخدام کارکنان فارغ از هر نوع قرارداد ، فرصتي مناسب براي کارکنان است، افزود: با اين موضوع موافقت کردم و مسئوليت سنگين آن را پذيرفتم تا کارکنان با انگيزه و اطمينان خاطر بيشتري به شهر و شهروندان خدمت کنند.

وي ادامه داد: براساس موافقت شهرداري براي کارکنان فعلي شهرداري که داراي حداقل مدرک کارشناسي و سه سال سابقه کاري باشند، با برگزاري آزمون تبديل وضعيت به استخدام پيماني صورت مي‌گيرد.

شهردار قزوين با اظهار اينکه اين تعداد پست‌ها خالي در چهار سال تکميل خواهد شد، بيان کرد: شرايط احراز براساس بخشنامه‌هاي سازمان شهرداري‌ها در بهمن 95 و ارديبهشت 96 مي‌باشد.

نصرتی اعلام کرد: بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده شهرداري از سازمان شهرداري‌ها و دهياري هاي کشور و تصويب نمودار سازماني جديد شهرداري، 433 نفر در شهرداري و سازمان‌هاي وابسته و 161 نفر در سازمان آتش نشاني شهرداري تبديل وضعيت به استخدام پيماني مي‌شوند.

نصرتي بیان کرد: نحوه ثبت نام و اطلاعات آزمون استخدامي از تاريخ 20 ارديبهشت تا 3 خرداد بر روي وب‌سايت شهرداري قزوين قرار خواهد گرفت و احتمالاً اين آزمون در خرداديا تير ماه سال جاري برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار