حسین عبدی در گفت وگو با پانا:

نیمکت پرسپولیس باید تقویت شود/ خوشحالم که تیم های عربی تبانی نکردند

کاپیتان و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم برای ادامه لیگ قهرمانان و فصل آینده لیگ برتر نیاز به تقویت تیم دارد.

کد مطلب: ۶۲۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی در گفت و گو با پانا درباره پرسپولیس و صعود این تیم به یک هشتم نهایی گفت: پرسپولیس بسیار جنگنده و تهاجمی بازی کرد و انصافا آمده بود در این بازی تا با تفاضل گل زیاد به سود خود به پایان برساند و برنده دیدار باشد. البته الوحده دقایقی فشار زیادی بر روی پرسپولیس آورد و حتی توانست به دو گل دست پیدا کند اما در نیمه دوم کاملا تیم ما بر بازی مسلط بود و اجازه خودنمایی به الوحده نداد و دو گل دیگر وارده دروازه حریف کرده و پیروز میدان شد.

وی ادامه داد: در بازی دیگر الهلال و الریان با هم رقابت داشتند و خوشحالم که این دو تیم عربی با همدیگر تبانی نکردند و بازی جوانمردانه ای از همه تیم ها دادیم البته قبل از این بازی زمزمه های مبنی بر اینکه شاید تیم های عربی با هم تبانی کنند و اجازه ندهند پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند وجود داشت اما به هر حال این دو تیم هم عملکرد خودشان را زیر سوال نمی بردند تا از طرف فیفا مورد اتهام قرار بگیرند.

مربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه تیم پرسپولیس شرایط بسیار سختی دارد، اظهار کرد: شرایط پرسپولیس قبل از اینکه به این مرحله صعود کند سخت بود و واقعا بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند تا تیم صعود کند. به نظرم حالا که پرسپولیس توانست از گروه سخت خود صعود کند باید در وهله اول کادر فنی و مسئولان پرسپولیس به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف این تیم باشند. به عنوان مثال پرسپولیس باید دیگر به فکر بازیکن باشد و با مشکلاتی مانند کمبود بازیکن روبه رو نشود.نیمکت پرسپولیس باید تقویت شود و نباید خالی باشد. این تیم در لیگ برتر به انسجام قابل قبولی رسیده بود و توانست سه هفته زودتر از پایان لیگ قهرمانی را به دست بیاورد و جام را بالای سر خودش ببرد در این شرایط هم نیاز است تیمی که قرار است در سطح آسیا بازی کند از همه نظر آماده باشد.

عبدی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به مسائل مالی پرداخت و گفت: مسائل مالی انگیزه بسیار خوبی برای بازیکنان می شود و آنها می توانند بهترین عملکرد خودشان را ارائه دهند اما همانطور که دیدید در همین چند روز اخیر بازیکنان پرسپولیس دست به اعتصاب زده بودند تا اینکه مسئولان مطالبات آنها را پرداخت کرد. این موضوع هم باید تا شروع دوباره بازی ها حل و فصل شود و این تیم آسیایی نباید دیگر به دنبال حواشی باشد و تنها باید بر روی بازی های خودشان تمرکز کنند.

محمد حسن نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار