تکواندو کار جوان گتوند، در مصاحبه با پانا:

ورزش بهترین اندوخته ی انسان برای دوران پیری است

تکواندو کار جوان گتوند :ورزش برترین سرمایه‌ای است که انسان می تواند با اندکی عزم و اراده، آن را برای دوران پیری و کهنسالی خود ذخیره نماید.

کد مطلب: ۶۲۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

عاطفه عبدی زاده تکواندو کار جوان شهرستان گتوند، در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : ورزش برترین سرمایه‌ای است که انسان می تواند با اندکی عزم و اراده، آن را برای دوران پیری و کهنسالی خود ذخیره نماید.

عبدی زاده تشریح کرد: رسیدن به هدف نه آنچنان دشوار است که آدمی به سبب آن از رویاهای خود دست بکشد و نه بسیار سهل و آسان است.کافیست کمی انسان در راه رسیدن به اهدافش بجنگد و واژه ی نمی توانم را از زندگی خود حذف کند.من نیز به دلیل دشواری هایی که در این راه با آنها مواجه شدم، برای ادامه دادن به فعالیت های خود در رشته ی تکواندو کمی دلسرد بودم.اما بعد تصمیم گرفتم که از شکست هایم کلیدی برای گشودن درهای موفقیت بسازم و دوباره فعل خواستن را صرف کنم.

این قهرمان تکواندو کار گتوندی تاکید کرد: همین داعیه ی شگفت انگیز موجب شد که من بتوانم در مسابقات برون شهرستان مقام اول را کسب نمایم و با شادی که این پیروزی بزرگ به همراه داشت، ارمغانی را برای پاسداشت زحمات خانواده و مربیانم فراهم آورم.

وی در ادامه افزود: من بعد از رفتن به دانشگاه نتوانستم تکواندو را ادامه بدهم اما هرگز و به هیچ عنوان، ورزش و حتی خود تکواندو را به طور کامل از زندگی خود حذف نکردم. چرا که من ورزش را عاملی موثر در سلامتی روح و جان آدمی میدانم و معتقدم ورزش کلیدی است به سوی زندگی بهتر، اندیشه ی برتر و دنیایی زیباتر.

تکواندو کار جوان در پایان افزود: موفقیت فقط و فقط ثمره ی تلاش های خود آدمی است. ومیوه ی درختی است که انسان برای رشد آن مدت ها به پایش می‌نشیند و سعی میکند نهال کوچک هدفش را با کوشش و تلاش آبیاری کند.اما بدون شک در آبیاری این نهال، انسان هایی هستند که عاشقانه ما را یاری می دهند.بی تردید خانواده ی من نقش موثری در موفقیت من داشته و همواره حامی و پشتیبان من بوده اند.

/شیرین پورخسروی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار