استاندار اردبیل:

با حضور معلمان اتاق فکر تشکیل شود

استاندار اردبیل گفت: ضروری است اتاق فکری با حضور معلمان تشکیل شده و برای بهبود وضعیت معلمان هم اندیشی شود.

کد مطلب: ۶۲۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در همایش تجلیل و گرامیداشت مقام معلم در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد محتوای آموزشی در آموزش‌وپرورش بر مبنای تربیت ضریب هوشی نهادینه شده است .

وی افزود: این در حالی است که در دنیای امروز به مقوله هوش هیجانی توجه می‌شود و لازم است نظام آموزشی متناسب با ضرورت‌های روز جامعه محتوای خود را اصلاح کند .

استاندار اردبیل تأکید کرد: با توجه به نقش تربیتی آموزشی و پرورش در جامعه، کار اصلی هدایت جامعه از طریق این نهاد انجام می‌شود و به همین دلیل محتوای ارائه شده از اهمیت ویژه برخوردار است .

خدابخش در خصوص مشکلات معیشتی معلمان نیز افزود: ضروری است اتاق فکری با حضور معلمان تشکیل شده و برای بهبود وضعیت معلمان هم اندیشی شود .

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیزطی سخنانی اظهارداشت:در سال تحصیلی گذشته تحولات شاخصی در آموزش‌وپرورش استان شاهد بودیم از جمله اینکه ۴۰ مدرسه با ارزش ۲۴ میلیارد تومان احداث شد .

احمد ناصری افزود: علاوه بر این تجهیزات گرمایشی ۱۰۰ مدرسه به مبلغ چهار میلیارد تومان نیز استانداردسازی شد و در قالب کاروان امید هفت میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و در اختیار مدارس قرار گرفت .

وی با اشاره به رشد ۵۰ درصدی کمک‌های اولیا به مدارس استان متذکر شد: با فرهنگ‌سازی مناسب مشارکت عمومی مردم به آموزش‌وپرورش بهبود یافته است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان به تحقق ۹۶.۲ درصدی درآمد پیش بینی شده سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر این خیرین نیز احداث فضاهای آموزشی را متعهد شده‌اند .

ناصری توسعه مراکز رفاهی اردبیل، سرعین، خلخال، گرمی و بیله سوار و ساخت مراکز درمانی در اردبیل، پارس‌آباد و مشگین شهر را از دیگر اقدامات سال گذشته دانست و گفت: علاوه بر این مرکز اسکان بیماران صعب‌العلاج فرهنگی در اردبیل تجهیز شده است .

وی به احداث دو مرکز ثابت پذیرش مهمانان فرهنگی اشاره و تصریح کرد: دو مرکز ثابت اصلاح اوراق امتحانی و بهبود فضاهای ورزشی از دیگر اقدامات است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به راه‌اندازی موزه آموزش‌وپرورش اضافه کرد: ۸۰۰ سند برای نمایش در این موزه آماده‌سازی شده است .

ناصری در پایان تصریح کرد: در حمایت از معلمان نیز بخش قابل توجهی از مطالبات از جمله پاداش سال‌های ۹۴ و ۹۵ پرداخت شده و تا اواخر امسال یا سال آینده نظام رتبه‌بندی معلمان استان نیز عملیاتی می‌شود.

گفتنی است :در این همایش از ۳۶۴ معلم منتخب استان اردبیل تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار