مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی:

صنعت زیربنایی برق نقش بسزایی در پیشرفت جوامع دارد

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با بیان اینکه برق به عنوان یک صنعت زیربنایی نقش بسزایی در پیشرفت جوامع دارد گفت: جریان زندگی به برق وابسته است و یک لحظه غفلت و عدم رعایت نکات ایمنی باعث ایجاد حادثه می شود.

کد مطلب: ۶۱۹۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در هشتمین همایش ایمنی شرکت توزيع نیروی برق استان مرکزی در تفرش هدف از برگزاری این همایش را ارتقا و گسترش فرهنگ ایمنی در حوزه سلامت شغلی، ایمنی و محیط زیست در بین کارکنان صنعت برق دانست.

وی کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه پیک سایی، ارزیابی عملکرد شرکت‌های توزیع برق کشور، ارزیابی پورتال سازمانی شرکت‌های صنعت آب و برق، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، جشنواره شهید رجایی، صیانت از حقوق شهروندی، ایمنی و.. را از دستاوردهای این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تأمین برق پایدار با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری را از اهداف این شرکت برشمرد.

اله داد ادامه داد: کارکنانی که نسبت به مسائل مربوط به ایمنی، بهداشت و محیط زیست بی تفاوت بوده درک درستی از HSE ندارند و پس از رخداد حوادث به موضوعات مرتبط به ایمنی اهمیت می دهند.

وی اظهار داشت: بعد از وقوع حوادث تمرکز افراد روی آمار و ارقام نشانگر استقرار فرهنگ ایمنی است و در این پله سازمان برای مدیریت کردن مباحث مربوط به HSE، تنها بر پایه رخدادهای گذشته عمل نخواهد کرد در این مرحله با تاکید بر پیشگیری از وقوع رخدادها و حوادث تکرار شونده با مشارکت کارکنان همچنین رفع ایرادات ممکن جهت پیشگیری از رخداد حوادث در آینده و با بهبود مستمر همراه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی عدم وقوع هیچ حادثه ای در شرکت طی چندین سال متوالی را نشانگر رعایت نکات ایمنی کارکنان شرکت عنوان و اضافه کرد: در سال گذشته اکيپ های توزیع برق مرکزی با تجهیزات کامل به استان هاي بحران زده مازندران، گيلان و اهواز جهت پایداری شبکه اعزام شدند.

در این همایش از کارکنان نمونه ایمنی شرکت توزیع برق با اهدای لوح تندیس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار