صاحب مدال طلای مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ واکو:

دست یابی به مدال طلای المپیک افق من است

صاحب مدال طلای مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ واکو گفت: دست یابی به مدال طلای المپیک افق من است.

کد مطلب: ۶۱۹۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

صونا حیدری، ،در گفتگو با پانا شهرستانهای تهران، با اشاره به این امر که از 8 سالگی به ورزش وارد شده، گفت: از کودکی به این حوزه علاقه داشتم و برای اولین بار، با حضور در باشگاه رادا، حضور حرفه ای در ورزش کیک بوکسینگ را تجربه کردم.

وی در ادامه با اشاره به این که پیش تر به خاطر نداشتن شرط سنی نتوانسته است به مسابقات کشوری راه پیدا کند، افزود: همواره در کناررزاق جعفری، در مسابقات حضور داشتم و تمامی حاضرین به خاطر این که بسیار حرفه ای بازی می کنم، مرا تحسین می کردند، اما به خاطر شرایط سنی هرگز نتوانستم در مسابقات حضور پیدا کنم.

حیدری در ادامه با اشاره به این امر که همواره علاقه داشته است که در مسابقات بین المللی حضور پیدا کند، ادامه داد: من توانستم با حضور در مسابقات آسیایی در کشور ترکمنستان پس از غلبه بر رقبای هندی و ترکمنستانی به مدال طلای آسیا دست پیدا کنم.

این بازیکن کاراته ضمن تقدیر از حمایت های ارزندۀ خانواده برای حضور در مسابقات، اظهار امیدواری کرد: دست یابی به مدال طلای المپیک افق من است و برای رسیدن به این افق تلاش می کنم.

این دانش آموز شهریاری خطاب به همۀ دانش آموزان علاقه مند به ورزش، گفت: ورزش مهم ترین رکن سلامتی است و کسانی که مایل هستند در این حوزه حضور پیدا کنند باید تلاش کنند و به آینده امیدوار باشند.

وی ضمن تقدیر از حمایت های ارزشمند مدرسه و خانواده و با اشاره به این امر که مدرسه حمایت های ارزشمند و آموزش و پرورش از دانش آموزان محصل رشته تربیت بدنی و ورزش ستودنی است، افزود: حضورم در مدرسه موجب ایجاد انگیزه برای دیگر دانش آموزان شده است و بسیاری از هم دوره های من دردوران تحصیل، امروز در باشگاه در کنار من به تمرین می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار