مراسم جشن سپاس معلم درمدارس شهرستان درمیان برگزارشد

همزمان با اولين روز هفته بزرگداشت مقام معلم، مراسم جشن سپاس معلم باحضورفرماندار، امام جمعه اهل سنت، مسئولین وروسای ادارات،نیروهای نظامی وانتظامی،مدیر آموزش وپرورش شهرستان درمیان ومعاونین وجمعی از کارشناسان ،همکاران ودانش آموزان دردبستان 22بهمن برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۱۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان جنوبی امروز همزمان با اولين روز هفته بزرگداشت مقام معلم، مراسم جشن سپاس معلم باحضورفرماندار، امام جمعه اهل سنت، مسئولین وروسای ادارات،نیروهای نظامی وانتظامی،مدیر آموزش وپرورش شهرستان درمیان ومعاونین وجمعی از کارشناسان ،همکاران ودانش آموزان دردبستان 22بهمن برگزار گردید.
حسین مهرانفر مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان ضمن عرض خیرمقدم خدمت میهمانان ، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم واعیاد شعبانیه را تبریک گفت.
مهران فربا گراميداشت سالروز شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري، وي را اسوه اخلاق و علم دانست و گفت: شغل معلمي همچون رسالت انبياي الهي بسيار اهميت دارد وهمان گونه كه انبياي الهي جامعه را از جهل و ظلمت به سمت نور و روشنايي هدايت مي كنند، معلمان نيز با علم و دانش خويش، افراد جامعه بويژه نسل جوان را به سوي سعادت، كمال و رستگاري هدايت و آنان را نجات مي دهند.
وی گفت: هفته معلم، یادآور شکوه و عظمت انسان‌های عاشق و دلداده ای است که در عرصه ی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار و دانایی و روشنایی را به نمایش گذاشته و ندای فطرت پاک انسانی را به گوش همه می رسانند.
مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان بیان کرد: معلم با تربیت و نشر علم ،انسان ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسان ها ثبت می کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین انداز می گرداند و در حقیقت تمام ترقیات و کمالات انسان ها مدیون معلم است.
محمد بشیری زاده فرماندارشهرستان درمیان دراین مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه، شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم به همه معلمان سختکوش شهرستان مرزی درمیان ، از زحمات وتلاش های معلمان تشکر وقدردانی نمود.
وی با بیان اینکه معلم ترویج دهنده اخلاق و باورهای اسلامی در جامعه است گفت : خوشبختانه جامعه ما و به تبع آن آموزش و پرورش درمیان در بعد معلمی و معلم پروری خوب عمل کرده است.
امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه دراین مراسم ضمن تبریک هفته معلم گفت: در قرآن کریم توجه ویژه ای به کسب علم ودانش شده وبه طوری که اولین کلمه این کتاب آسمانی با خواندن و توجه به علم آغاز شده است.
وی با بیان اینکه شهید مطهری، معلم بزرگ همه ما هستند، اظهاركرد: نقش معلمان در زندگی انسان‌ها بسیار تأثیرگذار است.
گفتنی است در پایان مراسم جشن سپاس معلم دانش‌آموزان سرود سپاس معلم را خواندند و روز معلم را گرامی داشتند وبا حضور مسئولین شهرستان از معلمان با اهداي شاخه گل و هدايايي تجليل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار