سرپرست آموزش و پرورش رودان به پانا خبر داد:

رودان بر بام قهرمانی دومیدانی هرمزگان ایستاد

سرپرست آموزش و پرورش رودان از قهرمانی دانش آموزان رودانی در مسابقات دومیدانی دانش آموزان استان هرمزگان خبرداد.

کد مطلب: ۶۱۸۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

نادر صفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان، ضمن تبریک کسب عناوین قهرمانی این دور از مسابقات گفت: در پایان این دور از مسابقات که در 7 ماده ورزشی برگزار شد، تیم دوره ابتدایی مدارس شهرستان رودان با مجموع 34 امتیاز و تیم دوره متوسطه اول با 60 امتیاز به عناوین قهرمانی این دور از مسابقات دست یافتند و راهی مرحله کشوری شدند.

وی افزود: این مسابقات در ماده رله ، پرتاب توپ، پرش طول، دوی سرعت 100متر،200 متر و 400 متر نیمه استقامتی و استقامتی 800 با حضور 14 ناحیه آموزشی به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس برگزار شد.

صفایی گفت: در دوره ابتدایی علیرضا شاکری زاده از دبستان بینش صاحب مقام اول دوی 800متر، مقام سوم 400مترامدادی و مقام اول تیمی شد، مرتضی شریفی از دبستان 13آبان به عناوین اول پرش طول، مقام سوم 400مترامدادی و مقام اول تیمی رسید و محمد بناوند نیز از آموزشگاه شهیدنجات الهی به مقام دوم پرتاب توپ و مقام اول تیمی دست یافت.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: از دبستان شهید شاکری فاریاب سه عنوان توسط محمد باقر دهقان نژاد تحت عنوان مقام سوم دوی100متر، مقام سوم 400متر امدادی و مقام اول تیمی کسب شد و محمد زمانی با مقام چهارمی دوی200متر، سومی دوی400متر امدادی و مقام اول تیمی از دبستان شهید خسروی و نیز جهانگیر پروزی با مقام اول تیمی از دبستان شهید بلالی موفق به کسب عنوان نخست این دور از مسابقات شدند.

وی تصریح کرد: در دروه متوسطه اول احمد رضا صابریان از دبیرستان نمونه دولتی دکترحسابی به مقام اول 200 متر، رله امدادی و عنوان نخست تیمی دست یافت و طاها داوری از دبیرستان شاهد عنوان اول دوی 100متر، اول رله امدادی و مقام برتر تیمی شد و همچنین محمد مهدی رنجبر از آموشگاه شهیدنجفی عناوین سومی دوی 100متر، سوم دوی200متر، اول رله امدادی و اول تیمی را بدست آورد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش رودان در ادامه خاطر نشان کرد: رضا خوشکار از دبیرستان شهید عمائی با چهار مقام اولی دوی400متر، پرش طول، رله امدادی و اول تیمی نائل شد، محمد عاطفی از دبیرستان شهید آوازه صاحب مقام اول دوی 800متر، مقام دوم 400 متر، مقام اول رله امدادی و نخست تیمی را ازآن خود کرد و در پایان سجاد حاجبی از آموزشگاه شهید کریمی به مقام دومی دوی استقامتی 800متر دست یافت.

صفایی از همت والای دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول، از همراهی جلیل ساکت مربی دومیدانی و همکاری تنگاتنگ مدیران در برنامه های ورزشی دانش آموز تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار