تقدیرازواحدهای صنعتی فعال مستقردرشهرک صنعتی بجنوردبه مناسبت روزکارگر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : همزمان با روز کارگر از 2 واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی بجنورد با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده بسیج کارگری استان تقدیر شد.

کد مطلب: ۶۱۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی،سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی افزود: با بازدید از واحدهای صنعتی نگارپلاستیک و آرد سفید ارمغان، از نزدیک با مسائل این واحدهای صنعتی آشنا شده و با اهدای لوح سپاس و هدیه از مدیران عامل و کارگران زحمت کش این دو واحد صنعتی به دلیل تلاشهای بسیار در بخش تولید و صنعت تقدیر شد.

وی به حمایت از کارگران و بخش صنعت اشاره کرد و ادامه داد : با رشد سطح کیفی کارگران سایر ابعاد زندگی کارگری نیز رشد می کند و این مسأله موجب می شود تا رضایت و رفاه و نشاط در جامعه به وجود آید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گقت : برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط به توانمندی کارگران واحدهای صنعتی کمک میکند و باعث رشد و توسعه کیفی محصولات واحدهای صنعتی می گردد.

سیاوش وحدت خاطر نشان ساخت : شرکت شهرکهای صنعتی برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی دوره های آموزشی متعددی برگزار کرده است که تعدادی از این دوره ها برای کارگران فعال در واحدهای صنعتی و در داخل کارگاه برگزار شده است.

در ادامه حسن نوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: کارگران به‌عنوان نیروهای مولد جامعه نقش مهمی در اقتصاد و سازندگی ایفا می‌کنند .

نوری بیان داشت: کارگران در ابعاد مختلف جامعه نقش مهم و حیاتی دارند ولازم است تا به نیروی کار و کارگران اهمیت زیادی داده شود تا چرخه‌های اقتصادی جامعه با شتاب روزافزون به‌سوی توسعه حرکت کند .

وی برای همکاری در تمام زمینه ها برای توانمندی کارگران در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار