نهادهای مردمی در آموزش مدیریت مصرف برق نقش موثری دارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: نهادهای مردمی در آموزش مدیریت مصرف برق نقش موثری دارند.

کد مطلب: ۶۱۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در جلسه هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد که با موضوع شهر پاک برگزار شد، افزود: همگان در مقابل محیط زیست و جامعه ای که در آن زندگی می کنند دارای مسئولیت هستند.

وی ادامه داد: سمن ها با آموزش های مستمر و با بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگ عمومی جامعه در صیانت محیط زیست، زیبا نگهداشتن شهر و آسیب نرساندن به تاسیسات عمومی با نگاه آینده نگری و حفظ حیات آن برای نسل آینده نقش بسزایی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: زیباسازی محیط شهر و حفظ آن در ایجاد نشاط بین شهروندان بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل سابق سازمان های مردم نهاد استان مرکزی نیز با اشاره به نزدیک بودن دوازدهین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سمن ها در سازمانهای مردم نهاد کار به صورت مشارکتی و گروهی انجام می شود و می توان برنامه ای داد که پاکسازی محوطه اطراف هر سازمان را برعهده آن نهاد گذاشت.

آقاخانی افزود: با راه اندازی کمپین شهر پاک،انتخاب کاندید سبز و جلوگیری از تخریب فضای شهری می توان برنامه ریزی کرد تا مردم به کاندیدی رای بدهند که به زیبایی شهر آسیب نرساند.

دراین نشست از زحمات آقاخانی مدیرعامل سابق سازمان مردم نهاد استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر و تندیس جهت همکاری موثر با شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار