مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

انس با قرآن در شخصیت انسان ها تاثیر گذار است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: انس با قرآن نه تنها انسان را از آسیب های مختلف مصون می دارد بلکه در شخصیت وی نیز تاثیر گذار است.

کد مطلب: ۶۱۸۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در دومین روز از مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دبیرستان فاطمه‌الزهرا (س) اردبیل اظهار داشت: در تیر ماه سال جاری اردبیل میزبان مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خواهد بود .

وی گفت: مسابقات استانی با حضور هزار و ۸۰۰ دانش‌آموزان از شهرستان‌های مختلف استان در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که از بین آنها حدود ۲۰۰ نفر به عنوان منتخبین مسابقات استانی به مسابقات کشوری راه پیدا کردند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: این مسابقات شامل قرائت، حفظ، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، اذان، احکام، نماز مفاهیم، تفسیر و مداحی است .

ناصری افزود: با توجه به اینکه استان اردبیل میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن می باشد، انتظار می‌رود که دانش‌آموزان استان ضمن کسب آمادگی در مسابقات استانی بتوانند در مرحله کشوری نیز مقام‌های خوبی را بدست بیاورند.

وی تصریح کرد: ساماندهی خوبی برای برگزاری مسابقات در سطح بسیار بالا و ملی انجام گرفته و داوران این مسابقات نیز از بین داوران برجسته استانی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار