برگزاری جلسات نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی درشهرری

فرماندار شهرستان ری گفت:امنیت غذایی جزء اولویت های جامعه و سلامت افراد است و باید آگاه سازی گسترده و مؤثر در این زمینه صورت گیرد.

کد مطلب: ۶۱۵۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،نشست سلامت و امنیت غذایی با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ،دادستان شهرستان ری ،بخشداران و روسای ادارات مربوط در سالن جلسات فرمانداری ری برگزار شد.
فرماندار شهرستان ری در این جلسه با بیان اینکه حیات افراد به سلامت غذایی بستگی دارد ،اظهار داشت:امنیت غذایی سلامت جامعه را در پی دارد واگر به امنیت و سلامت غذایی توجه نکنیم حیات جامعه وافراد مورد تهدید واقع شده و اسیب می‌بیند.
جمالی پور بی توجهی مردم به امنیت غذایی را موجب خسارت های جبران نا پذیری دانست و گفت :لازم است اگاهی سازی گسترده ای صورت گیرد زیرا امنیت غذایی جزء اولویت های جامعه سلامت افراد است.
وی با بیان اینکه محیط کار شاد مفرح در بالا بردن انگیزه کارو تلاش کارکنان بسیار مؤثر است تصریح کرد:درسال جدید به منظور فضا سازی ادارات و دستگاه های اجرایی اعتبار بودجه ای مجزا در نظر گرفته شده است.
جمالی پور تایید کرد:سلامت روحی نیز به اندازه سلامت جسمی اهمیت دارد در کنار بهداشت و سلامت جامعه ،فضا سازی مناسب محیط برای بهداشت روح و روان افراد نیز ضروری است.
/خبرنگار:زهرا محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار