کارشناس مسئول فعالیتهای اردویی و فوق برنامه :

برگزاری اولین جلسه روئسای منتخب شورای دانش آموزی منطقه در سال جدید

کارشناس مسئول فعالیتهای اردویی از برگزاری اولین جلسه روئسای شورای دانش آموزی ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس در اتاق معاونت پرورشی و تربیت بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۵۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد

امیر علی تقی منش کارشناس مسئول فعالیتهای اردویی در گفتگو با خبر نگار پانا با اعلام این خبر ضمن تبریک سال نو که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی تولید اشتعال می باشد در برگزاری اولین جلسه شورای دانش آموزی منطقه موارد مطرح شده از قبیل نظر خواهی در مورد شعار سال و رابطه آن با آموزش و پروش ، پیشنهاد و پیگیری سالروز گرامیداشت مقام شامخ معلم ، ارائه و راهکارها و اقدامات شورا در طول سال گذشته و تعامل آن با مدرسه ، انتخابات پیش رو و اهمیت آن در حفظ و بقای انقلاب ، پیشنهادات و انتقادات در رابطه با مسائل اردویی ، بوفه مدارس ، تشکیل به موقع شوراها ی مدرسه و پیگیری مسئولین مدرسه ، سطح انتظارات شورا و نحوه اجرا ، جالش ها و رفع مسائل مالی ، سخنانی را بیان نمودند .

در ادامه هر کدام از اعضای شورای منتخب دانش آموزی شرکت کننده در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مطالب مربوطه بیان نمودند . و سپس در پایان با اهدای هدایا از دانش آموزان عضو شورا تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار