مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

اردبیل رتبه نخست بخش کشاورزی جشنواره کارآفرینان برتر را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این استان موفق به کسب رتبه نخست بخش کشاورزی جشنواره کارآفرینان برتر کشور شده است.

کد مطلب: ۶۱۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت اردبیل تصریح کرد: سالانه جشنواره کارآفرینان برتر با هدف معرفی طرح‌ها و کارآفرینان برتر استان‌ها برگزار می‌شود .

وی افزود: در این دوره از برگزاری ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور شرکت کرده بودند و موضوعات در ۵۸ شاخه موردبررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:در مرحله سوم داوری از بین هزار طرح، طرح یک واحد مرغداری و کشتارگاه صنعتی رتبه نخست را از آن خود کرد.

رحیمی با بیان اینکه این طرح در هفته آینده از سوی رئیس‌جمهور تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: به منظور ایجاد اشتغال حمایت کارآفرینان و به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مورد تأکید است.

وی افزود: در این راستا حمایت از توان و ظرفیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تأکید می‌شود و مطابق برنامه بودجه ۹۶ کارفرمایانی که از نیروهای فارغ‌التحصیل در واحدهای تولیدی استفاده کنند به مدت دو سال از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی معاف هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: علاوه بر این تعاونی‌هایی که توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فعال می‌شوند نیز از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار