تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی پرسش مهر 17 ریاست جمهوری در گیلان

در مراسمی از 8 برگزیده کشوری و 200 دانش آموز و فرهنگی گیلانی برگزیده پرسش مهر 17 ریاست جمهوری قدردانی شد.

کد مطلب: ۶۱۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،در این مراسم مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گفت: در پرسش مهر 17 ریاست جمهوری که با موضوع نفی خشونت مطرح شد 35 هزار فرهنگی و دانش آموز در این مسابقه شرکت کردند که نسبت به پارسال از رشد سه و نیم برابری برخوردار بوده است. وی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور محترم در مورد بسیاری از مسائل مهم و راهبردی به عنوان یک موضوع اساسی طرح می شود تا توجهات همگان به آن جلب و چاره اندیشی شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در مورد موضوع نفی خشونت به عنوان پرسش مهر 17 یادآور شد: خشونت معضلی است که کلیه جوامع مسلمان و غیرمسلمان را تهدید می کند و پیروان راستین پیامبر خاتم ( ص ) با تبیین حقیقت دین رحمانی اسلام بسیاری بدعت های گروههای انحرافی نوپدید مانند داعش را آشکار سازند و این مهم فقط در سایه کار علمی ، پژوهشی و هنری امکان پذیر است.

اکبری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان هم در این همایش گفت: امسال برای شرکت دانش آموزان و فرهنگیان 350 هزار پرسشنامه توزیع شد که 35 هزار نفر در پرسش مهر 17 در استان شرکت کردند.

در پرسش مهر 17 ریاست جمهوری با موضوع نفی خشونت، شهرستان تالش با ارائه بشترین آثار ، شهرستان برتر و منطقه لشت نشاء هم در میان بخش های استان بیشترین تعداد آثار را به دبیرخانه استانی پرسش مهر ارسال کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار