مراجعه 168 هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در طول سال 95 حدود 168 هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کرده اند.

کد مطلب: ۶۱۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، سامرند مرزنگ اظهار داشت: در طول سال 95 حدود 168 هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کرده اند، که از این تعداد حدود 142 هزار نفر در بخش درمانگاه اورژانس پذیرش و ویزیت شده اند و حدود 26 هزار نفر نیز به صورت اورژانسی پذیرش شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مستقر شدن پرستار تریاژ و ویزیت بیماران اورژانسی توسط متخصص طب اورژانس پذیرش بیماران اورژانسی هدفمند و منظمتر از سال های ماقبل شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد در طول این مدت به طور متوسط روزانه پذیرای بیش از 450 نفر بیمار بوده و برای بیماران خدمات درمانی از جمله ویزیت پزشک،سرم تراپی ،نوارقلب و ... و در صورت لزوم مشاوره توسط پزشکان متخصص مقیم و ماندگار انجام شده است.

دکتر مرزنگ گفت: فضای فعلی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد دارای مساحت زیربنای 533 متر مربع بوده و دارای 11 تخت تریاژ برای بیماران تحت نظر در اورژانس می باشد که فضای فعلی جوابگوی نیاز های مراجعین عزیز نبوده و در اکثر مواقع با افزایش تعداد تخت ها به صورت غیر استاندارد بیماران اورژانسی مداوا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار