95 زن و هزار و 195 مرد در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت:شورای نگهبان یک فرصت 20 روزه برای بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان این انتخابات دارد و در نهایت هشت اردیبهشت ماه نتیجه را به ما اعلام می کند و ما نیز به داوطلبان اعلام خواهیم کرد.

کد مطلب: ۶۱۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرتهران،علی پورعلی مطلق روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شنبه آخرین روز نام نویسی داوطلبان ریاست جمهوری است که براساس برنامه ریزی ستاد انتخابات کشور تا ساعت 18 موظف به نام نویسی از داوطلبان هستیم.
وی ادامه داد:304 داوطلب امروز برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمدند که از این تعداد نام نویسی 244 داوطلب قطعی شده است.
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون 95 زن و هزار و 195 مرد در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند.
پورعلی مطلق افزود: جوان ترین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 18 سال و مسن ترین 92 سال داشته است.
دبیر ستاد انتخابات کشور همچنین با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: شورای نگهبان یک فرصت 20 روزه برای بررسی مجدد صلاحیت داوطلبان این انتخابات دارد و در نهایت هشت اردیبهشت ماه نتیجه را به ما اعلام می کند و ما نیز به داوطلبان اعلام خواهیم کرد.
پورعلی مطلق درباره فرآیند انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هم گفت: تا پایان روز 24 فروردین فرمانداری ها و بخشداری ها موظف بودند نتیجه بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی را به هیات های نظارت اعلام کنند.
وی ادامه داد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها در هیات اجرایی را به هیات نظارت بخش و شهرستان تحویل دادیم و براساس قانون از 25 فرودین تا 31 فرودین ماه هیات نظارت بخش و شهرستان موظفند صورت جلسه مربوط به هیات اجرایی را مورد بررسی قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار