سرپرست آموزش و پرورش ساوه به پانا خبرداد:

درخشش دانش آموزان ساوه در المپياد جهاني رياضی

سرپرست آموزش و پرورش ساوه گفت: دانش آموزان دبيرستان دوره اول نمونه دولتي اختر در المپياد جهاني رياضي (مرحله اول استاني) خوش درخشيدند .

کد مطلب: ۶۱۳۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم فراشیانی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، افزود: دانش آموزان پرستش بهروش و نسترن افضلي از پايه هشتم و زهره دانش و سيده كيميا نبوي زاده نمازي از پايه نهم به اين موفقيت دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه یک دانش آموز دبیرستانی استعدادهای درخشان فرزانگان ساوه به مسابقات آسیایی 'توکی ما' ایتالیا راه یافت، ادامه داد: این دانش آموز ساوجی به نام مهشید محجوب دنیوی در مسابقات آسیایی 2017 توکی مدال نقره توما و مدال طلای توآ را از آن خود کرد.

سرپرست آموزش و پرورش ساوه اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های اورآسیایی 'توکی ما' قهرمانی جهان در کشور جمهوری آذربایجان برگزار شد که با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
فراشیانی بیان کرد: در نخستین دوره این پیکارها 11 کشور جهان حضور داشتند و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 2 بخش مردان و زنان با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه دبستان فجر با نتيجه 2 بر صفر قهرمان مسابقات واليبال مدارس ابتدايي پسرانه شد گفت: در اين دوره از مسابقات 12 تيم شركت داشتند كه در پايان تيم دبستان فجر با نتيجه 2بر صفر با غلبه بر حريفان قهرمان اين مسابقات شد .

سرپرست آموزش و پرورش ساوه اضافه کرد: مدارس شهيد پيران و غير دولتي سما به ترتيب در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار