رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی خراسان شمالی درگفتگوباپانا

ایجاد اشتغال 942 فارغ التحصیل بخش کشاورزی در نظام مهندسی خراسان شمالی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی تاکنون برای 942 فارغ التحصیل بخش کشاورزی استان اشتغال ایجاد کرده است.

کد مطلب: ۶۱۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

حسن نامجو در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مهم ترین دغدغه بین جامعه به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی به منظور رفع این دغدغه تاکنون برای 942 نفر از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی استان در قالب مهندسین ناظر شرکت های مشاوره ای و کارشناسان این سازمان اشتغال ایجاد کرده است.

نامجو افزود: برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها به خوبی استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به تهیه سموم کشاورزی بدون اخذ نسخه گیاه پزشکی توسط 90 درصد کشاورزان استان گفت: اخذ نسخه گیاه پزشکی برای کشاورزان خراسان شمالی به منظور تهیه سموم مورد نیاز ضروری است در غیر این صورت هیچ سازمان و ارگانی خسارات وارده از سموم خریداری شده بدون نسخه را پاسخگو نخواهد بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی اظهار کرد: سلامت شهروندان خط قرمز سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان است و اگر فردی بدون دریافت نسخه گیاه پزشکی سموم محصولات کشاورزی را در اختیار کشاورزان قرار دهد در مرحله اول به تعزیرات حکومتی معرفی شده و در صورت تکرار پس از تشکیل پرونده در هیأت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به محرومیت از کار از سه ماه تا یک سال محکوم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار