با حضور رییس جمهور صورت گرفت

بهره‌برداری از ۴ مجتمع پذیرایی و گردشگری در مازندران

چهار مجتمع پذیرایی، تفریحی و گردشگری در مازندران با حضور رئیس‌جمهور، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و دیگر اعضای کابینه دولت به‌ بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۶۱۲۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، یکی از این پروژه‌ها، مجتمع تفریحی و گردشگری مروارید سبز رامسر، در زمینی به‌مساحت ۹هزار مترمربع و زیربنای بیش از ۷هزار مترمربع در دو طبقه ساخته شده است. اجرای این پروژه سه سال زمان برده است و با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیاردریالی بخش خصوصی صورت گرفته و برای ۹۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. این مجتمع تفریحی و گردشگری واقع در غرب استان مازندران شامل تالار، رستوران، مجموعه ورزشی، کافی‌شاپ، شیرینی‌سرا و فروشگاه تجاری است.

واحد پذیرایی رستوان چندمنظوره مهرگان در منطقه مهدشت ساری پروژه دیگری است که با صرف هزینه ۱۴۵میلیاردریالی بخش خصوصی و تسهیلات بانکی، امروز به‌بهره‌برداری رسید. با بهره‌برداری از این پروژه که دو سالن پذیرایی، کافی‌شاپ، سالن همایش و مراسم دارد، برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مجموعه پذیرایی میزبان، واقع در بابلسر، نیز یکی دیگر از این پروژه‌های افتتاح شده است که برای اجرای آن تاکنون ۸۶۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شخصی و تسهیلات صندوق توسعه هزینه شده است. فاز یک این مجموعه دارای ۵۶ اتاق و سوئیت، مجموعه ورزشی، مرکز خرید، آمفی‌تئاتر هزارنفره، مجموعه‌رستوران‌ها با ۱۲ سالن است و با افتتاح این فاز از پروژه برای ۲۴۲ نفر شغل ایجاد شده است؛ برای تکمیل تمام فازهای این مجموعه ۲۴۰۰میلیارد ریال نیاز است.

ایجاد و تجهیز بال غربی هتل پارسیان‌خزر، واقع در چالوس دیگر پروژه‌ای است که هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری و با حضور زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌بهره‌برداری رسید. این پروژه با صرف هزینه ۲۲۵میلیارد ریال در مدت دو سال به‌انجام رسیده و شامل ۵۸ واحد اقامتی و یک رستوران است و در زمینی ۱۰هزارمترمربعی ساخته شده و برای ۱۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شایان ذکر است هزینه اجرای این پروژه‌ها ۱۴۳۰میلیارد ریال اعلام شده است.

در سفر یک‌روزه حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، به استان مازندران، عملیات اجرایی ۴۳ پروژه با هزینه ۳۳هزار و ۸۷۰میلیارد ریال آغاز شده یا به‌بهره برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار