رییس فدراسیون تکواندو

مسابقات بین‌المللی تکواندو طبق استانداردهای جهانی برگزار می‌شود

رییس فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات بین‌المللی جام فجر در ساری بر اساس استانداردهای جهانی فدراسیون برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۱۱۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سید محمد پولادگر در نشست خبری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام باشگاه‌های آسیا و بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در سالن اجتماعات هتل اسرم ساری با اشاره به اینکه این تورنمنت دارای تایید رسمی است و براساس استانداردهای جهانی فدراسیون برگزار می‌شود، اذعان داشت: برگزاری این مسابقات همیشه مورد تایید رئیس فدراسیون جهانی بوده است.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه میلان کوئین اهل اندونزی به عنوان ناظر این دوره از مسابقات است، اضافه کرد: با توجه به شرایط و سطحی که در تقویم جهانی دارد جام فجر جزو مسابقات رسمی است و تلاش داریم که با سطح بسیار مناسب برگزار کنیم.

پولادگر خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره از رقابت‌ها فرصتی برای قهرمانان کشور و استان مازندران و از طرفی معرفی جاذبه‌های توریستی استان و کشور در این دوره از رقابت‌ها مدنظر است.

تلاش کنیم همه ساله مازندران میزبان مسابقات تکواندو باشد

رئیس هیات تکواندو مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در ورزش تکواندو کشور انجام شد، اظهار کرد: تحولات اساسی این ورزش باعث شد که جوانان زیادی به این ورزش گرایش پیدا کنند.

فیض‌الله نفجم با اعلام اینکه در حال حاضر شاهد فعالیت آکادمی تکواندو هستیم، افزود: در استان حمایت‌های مناسبی برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها انجام شد و باید تلاش کنیم که این میزبانی به صورت همه ساله در استان برگزاری شود.

نفجم خاطر نشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها و برای کیفی‌سازی روند برگزاری مسابقات از تجربه افراد خبره به خوبی استفاده می‌کنیم.

شایان ذکر است، هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا روزهای 24 و 25 فروردین و بیست و هشتمین دوره جام بین المللی فجر 27 و 28 فروردین به میزبانی استان مازندران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار