افتتاح و کلنگ‌زنی 1000میلیارد تومان طرح‌ در بهشهر با حضور رییس جمهور

فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی 1000میلیارد تومان طرح‌های اقتصادی و عمرانی با حضور رییس جمهور خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۱۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سیدخالق سجادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در کل مازندران 3هزار ميلیارد تومان طرح‌های مختلف با حضور دکتر روحانی، رییس جمهور کلنگ زنی و به بهره برداری خواهد رسيد که یک سوم این مبلغ سهم شهرستان بهشهر است.

وی با اشاره به اینکه حدود یک سوم از 3هزار میلیارد تومان اعتبار طرح های مازندران مربوط به کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و صنعتی شهرستان بهشهر است، گفت: این طرح‌ها در بخش شهرک صنعتی، بندرامیرآباد، پروژه های تولیدی و صنعتی و راه در بهشهر است.

فرماندار شهرستان بهشهر خاطرنشان كرد: همانگونه که در مراسم 22 بهمن و هفته دولت سال 95 نوید حضور ریاست محترم جمهور و هیات محترم دولت تدبیر و امید را به مردم عزیز شهرستان بهشهر داده بودیم در هفته جاری میزبان حضور ریاست محترم جمهور دکتر روحانی و هیات محترم دولت خواهیم بود که این حضور پرخیر و برکت در سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال " که مورد تاکید و دغدقه مقام معظم رهبری است بسیار موثر است.

سجادی گفت: از جمله این پروژه ها احداث شهرک صنعتی هزار هکتاری شرق مازندران در شهرستان بهشهر است که با استقرار صنایع مادر دراین شهرک صنعتی عظیم از مهاجرت جوانان تحصیل کرده به استان های دیگر جلوگیری خواهد شد و ما شاهد اشتغال بالای جوانان متخصص و نیروهای کار شهرستان در سالهای آتی در این مجموعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این شهرک با اعتبار 300 میلیارد تومان و اشتغالي بيش از 1000 نفر ایجاد خواد کرد، افزود: از دیگر دیگر پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان بهشهر که با اعتبار دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد و موجب ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصادی منطقه خواهد شد؛ کلنگ زنی و افتتاح متمرکز و همزمان بیش از 13 پروژه در شهرستان بهشهر با اعتبار کل 1148 میلیارد تومان و 1911 نفر اشتغال مستقیم خواهد بود که یک سوم کل سرمایه گذاری استان مازندران در اين سفر است.

وی عنوان كرد: افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه در منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد با میزان 833 میلیارد تومان اعتبار دولتی و بخش خصوصی با میزان 1711 نفر اشتغال زایی را شامل احداث 6 پست اسکله و حفاظت دیواره ای ،آبراهه و لایروبی - دیوارحفاظت ساحلی اراضی شرقی- احداث سیلوی غلات ( شرکت های زر ماگارین و عصر متین)- احداث مخازن روغن خوراکی- تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری- احداث انبار سرپوشیده(هزاره سوم مازندران)- احداث کارخانه پارکت ،ورق فشرده سبک و درب چوبی (شرکت آرین سینا)- احداث کارخانه MDF آرین شیمی- مجتمع کاغذ تبریز - عملیات اجرایی اتصال اسکله رورو ریلی بندر به شبکه راه آهن سراسری کشور اعلام کرد.

فرماندار بهشهر بیان داشت: افتتاح پروژه چهار بانده بندر به رستمکلا با اعتبار 15 میلیارد تومان از دیگر پروژه های این سفر است.

نماينده عالي دولت در شهرستان با تاکید بر کلنگ زنی پروژه شهرك 1000 هکتاری شهرک صنعتی شرق مازندران افزود: این پروژه منجر به ورود صنایع مادر و زمینه سازی ایجاد اشتغال برای ١٠٠٠ نفر جوان جویای کار جدید خواهد شد که با اعتبار بیش از 300 میلیارد تومان هزینه خرید و ایجاد زیرساخت (برق رسانی ،گاز رسانی ،آبرسانی و تامین سیستم تسویه خانه و سایر نیازمندی های اولیه حضور صنایع از سوی شرکت شهرک های صنعتی در حال انجام است.

وی در پایان با بیان اینکه این سفر رییس جمهور هم خیرات و برکات فراوانی برای استان و شهرستان خواهد داشت؛ برای رییس جمهور دکتر حسن روحانی آرزوی توفیق و تداوم خدمت از درگاه ایزد منان را خواستار شد و از همه مسئولين و دست اندركاران سطح كشوري،استاني و شهرستاني كه در جهت تحقق اين امر تلاش وافر را داشته اند تشکر کرد و خاطر نشان كرد: اميدواريم كه با سفر رییس محترم جمهور و هيات دولت به شهرستان بهشهر گوشه اي از خواسته هاي مردم شريف این شهرستان محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار