روابط عمومی اتحادیه دانش آموزان گیلان رتبه اول کشوری را کسب کرد

روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۶۱۱۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی همزمان با برگزاری همایش راه روشن و تبیین آیه سال تشکیلات از سوی دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، رتبه اول کشوری را به دست آورد.
هر سال از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور از حوزه های برتر کشور در این اتحادیه شامل روابط عمومی، معاونت ها و .... تقدیر به عمل می آید.
در بخشی از لوح تقدیر مهیار فتحی پور مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان ، آمده است: شوکت، حشمت عظمت و قدرت ایران اسلامی، چشم به راه تلاش شما بزرگوارانی است که هادی و حامی دانش آموزانی هستید که به تعبیر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نور چشم این ملت و عناصر کارآمد فردای این انقلاب هستند.
در ادامه افزوده شده: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با اعضاء انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور، ایشان را (افسران جوان جنگ نرم) خطاب کردند و از طرفی از مسئولان و مدیران مدارس مطالبه کردند که فرصت کار انقلابی را برای دانش آموزان فراهم کنند، این عنوان و مطالبه، مسئولیت سنگینی را بر دوش همه مخاطبان گذارد که بحمدالله با مجاهدت های خستگی ناپذیر جنابعالی و همکارانتان در اتحادیه استان گیلان، افسران جوان جنگ نرم در مسیر آرمان ها گام برداشته اند.
در ادامه این لوح آمده است: بی شک این موفقیت نشانه تلاش های شما برادر ارجمند است که با روحیه جهادی و انقلابی قدم در این عرصه نهاده اید و تربیت آینده سازان ایران اسلامی را متکفل شده اید، لذا این لوح به نشانه تقدیر از درایت، بصیرت و تلاش ظفرمندانه جنابعالی که با همت وثیق و نگاه دقیق توانسته اید رتبه برتر در بین مسئولان روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور را کسب کنید، به شما تقدیم می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار