استاندار خراسان شمالی :

حمایت همه جانبه از طرح های خود اشتغالی دراستان

استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات کمیته امداد در سال 95 در حوزه های زیر مجموعه فعالیتش قابل تقدیر است چرا که در نوع خود توانست در تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی بود، دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

کد مطلب: ۶۱۱۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی،مدیر کل و روسای کمیته امداد استان به منظور تشریح فعالیت های کمیته امداد در سال گذشته و بیان راهکار های مناسب در توسعه برنامه های سال جدید با استاندار خراسان شمالی دیدار وگفتگو کردند.

محمد رضا صالحی،استاندار خراسان شمالی در این دیدارضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد در حوزه توانمند سازی محرومان بر توسعه اشتغال ارزان قیمت در استان تاکید کرد وگفت: توسعه مشاغل خانگی و همچنین طرح های خود اشتغال به دلیل در دسترس وبه صرفه بودن برای تمامی اقشار مردم، می تواند دستاورد های خوبی را به دنبال داشته باشد.

صالحی با بیان اینکه توسعه استان در گرو توسعه طرح های خود اشتغالی است، افزود: حمایت از کارگاه های کوچک وزود بازده ، نقش بسزایی در حمایت از مردم استان دارد.

وی ثبات در اشتغال را امری مهم در توسعه استان برشمرد وتاکید کرد: علاوه بر این استان ما با توجه به جایگاه امروزش نیازمند توسعه صنایع پایین دستی است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی وتولید واشتغال ،تصریح کرد: اقدامات کمیته امداد در سال 95 در حوزه های فعالیتش قابل تقدیر است چرا که در نوع خود توانست در تحقق نام گذاری سال که اقتصاد مقاومتی بود دستاوردهای خوبی را به هراه داشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی هم در این دیدار با بیان اینکه بیش از 110 هزار نفر در استان به صورت مستقیم وغیر مستقیم از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند،خاطر نشان کرد: توجه به توانمند سازی خانواده ها واستفاده از ظرفیت ها حداکثری در این جهت به کار گرفته شده است.

عباس اهرابی با اشاره به هم گام سازی فعالیت های امداد در تحقق شعار سال جدید، گفت: کمیته امداد برای تحقق این مهم از تمامی برنامه ها در جهت خروجی مثبت با هدف توانمند سازی مددجویان بهره می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار