مدرسه‌سازی یک حسنه‌ی دائمی و صدقه‌ی جاریه است

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: مدرسه‌سازی توسط خیرین یک حسنه‌ی دائمی است که به عنوان یک صدقه‌ی جاریه در جامعه باقی می ماند.

کد مطلب: ۶۱۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، هادی سلگی درسخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه نهاوند آموزش و پرورش را نهادی آینده ساز و زیر بنایی عنوان کرد و اظهار کرد: آموزش و پرورش نهادی است که نیروی انسانی کشور را برای آینده تأمین می کند و دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و از این نظر آموزش و پرورش اهمیت خاصی دارد .

سلگی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع امروز مشارکت مردم در آموزش و پرورش امری لازم است که می تواند آینده کشور را درخشان تر نماید .

وی گفت: مدرسه‌سازی توسط خیرین یک حسنه‌ی دائمی است که به عنوان یک صدقه‌ی جاریه در جامعه باقی می ماند.

سلگی در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان ، خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت خیرین در نهاوند تا کنون 13 مدرسه به طور کامل توسط خیرین احداث گردیده و 11 مدرسه نیز به صورت مشارکتی از محل اعتبارات دولتی و خیری ساخته شده است .

وی افزود: در سال گذشته بزرگترین پروژه خیر ساز استان همدان که آموزشگاه 16 کلاسه دکتر حمیدی بود، با اعتبار 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات خیری کلنگ زنی شد که قرار است تا ابتدای مهر ماه تحویل آموزش و پرورش شود .

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: علاوه بر این در سال گذشته یک آموزشگاه یک کلاسه به نام مرحوم کیومرث طاهری با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال توسط خانم زهرا کرمانی در روستای قشلاق بابارستم به بهره برداری رسید و آموزشگاه یک کلاسه مرحوم علی جلالی در روستای کرک با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خانم بهجت ظفری کلنگ زنی شد که با احتساب این دو مورد تعهدات سال گذشته خیرین این شهرستان 23 میلیارد ریال بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار